פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עגמת נפש, אי מתן שירות הולם נזק כספי . נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מתארת בקצרה את הנושא : פירוט והשתלשלות העיניינים יבואו בהמשך
הההתנהלות והשתלשלות המקרה הם החל מחודש פברואר 2007 ועד אפריל 2007שנתבשרתי
שהחוב של כמה מאות שקלים טפח למימדים עצומים בלתי סבירים תוך 3 חודשים מכמה מאות שקלים ליותר מ5000 שקלים בטענה שאדרש לשלם את מלוא מחיר המכשיר שברשותי כ-2500 שח' ובטענה נוספת שכ-2500 שקלים הם על הפרת חוזה וזאת למרות ששוחחתי רבות עם נציגי השירות והגעתי עמם להסכמים לביצוע הוראת קבע בתאריכים שנקבעו הם לא עמדו בהסכמים וגם לא מוכנים לגבות את החוב מהוראת קבע כמו כן ניתקו לי את הפלאפון לשיחות יוצאות וגם את מכשיר האיזי שברשותי שהוא משמש כטלפון ציבורי נייד ניתקו למרות שעדיין יש שם שיחות בכ-70 שקלים ששילמתי אותם בכסף מזומן טרם השתלשלות המקרה וזה הפרת הסכם מטעמם אי מתן שירות הולם ונזק כספי נאלצתי להשתמש בטלפון מחברה מתחרה , ואף אמשיך להשתמש בחברה מתחרה לאחר ההסדר ברשותי 5 מכשירים LG ו מוטורולורה 2 מכשירי טלית אחד מהם טלפון "איזי " ומכשיר SKאת כל המכשירים שברשותי פרט למכשיר המוטורולה רכשתי במזומן ללא הגבלת מספר חודשים ו/או כל התחייבות אחרת פרט למכשיר המוטורולה שרכשתי בתשלומים והתחייבתי ל-36 חודשים . ונראה מוגזם מאד בלשון המעטה שהכנס על הפרת חוזהלטענת החברה הוא כ2500שח העניין היה בטיפול משפטי ולא רצו להגיע עימי להסדר ומיד שלחו את העניין לעו"ד החברה שניסיתי לשוחח עימו לא הצלחתי ענה לי פקיד מטעמו שלא ידע ממה מורכב החוב וטען שאשלם כ-2000 שח במזומן תוך 7 ימים והשאר בתשלומים כל מאמצי לשוחח עם העורך דיו נכשלו ונשלחתי חזרה לנציג החברה שלא הסכים לדבר איתי ודרש את מלוא הסכום בחוצפה רבה ,עלויות רצחניות כאלו לא נהוגות אפילו בשוק השחור ולא האפור .
נאלצתי להעביר את העניין לעורך דין מטעמי וכמובן שלא בחינם ובכך נגרם לי נזק כספי . מה שיכול היה להסתדר ביננו אני מעוניינת לשלם את מלוא מחיר השיחות ששוחחתי כמובן שגם עליהם יש ריבית מוגזמת מאד . וכן את מכשיר המוטורולה בתשלומים גבוהים יותר ממה שנקבע בהסכם המקורי כדי לסיים עימם את הפרשה ולא לראות ו/או לשמוע מהם בכלל ובזה לסיים לחלוטין עם חברת פלאפון .
[אם על השוק השחור נאמר שהוא עושק וגוזל אז מה נאמר על חברת פלאפון? ]
אני מציעה בזאת לכל נפגעי פלאפון לא לשוב ולשוחח באמצעות קווי החברה יש חברות יותר טובות מהן הפועלות בטכנולוגיה משוכללת יותר .
ומי שעדיין לא התחבר עמם שיזהר מאד .
כמו כן ברצוני ליידע אתכם כי באיזור מגורי אין קליטה טובה הרבה שיחות מתנתקות וזה דורש ממני להתקשר שנית ובכך החברה מרוויחה עוד שיחות נוספות שלא בצדק ומעשירה ומעצימה את עצמה כדי שתוכל להעסיק עוד עורכי דין שיגבו כסף מלקוחות תמימים שלא בצדק.
כמו כן עוד טרם המקרה הגעתי אל נציגות פלאפון באיזור מגורי כדי להחליף את המטען של המכשיר המתקדם מדגם מוטורולה , מטעם המחובר ישירות לטלפון אשר ניתק ולא טוען את הסוללה פעמיים ניגשתי לחברה בזבזתי זמן יקר בבקשה למטען שולחני שמגיע לי ולא היה פעמיים הבטיחו להתקשר אלי ולהודיע ואני כבר מחכה חצי שנה ועדיין לא הרימו אלי טלפון תודה לנציגי החברה באמת תודה המטען מגיע לי בחינם אז אולי בגלל זה לא טרחם להתקשר.
בתיאורי זה תיארתי בקצרה ובלא פירוט יתר של לשון התגובה של נציגי החברה וההבטחות והסיכומים לחכות לתאריך מסויים להואת קבע מצידי
ובכך שפקססו לי טופס הוראת קבע , ופתאום להפתעתי נציג החברה המשפטית סרב לקבל הוראת קבע למרות שכך סוכם עם 2 מנציגי החברה .
חוצפה!!! זו מילה עדינה מאד לכאלה שמפרים הסכמים ודורשים כסף על שלטענתם הפרתי חוזה .
אי מתן מטען זו הפרת חוזה ,
ניתוק פלאפון איזי ומניעת שימוש בכסף שכבר השקעתי בשיחות בתוך המכשיר זה הפרת חוזה .
ואי עמידה בהבטחה מצידם לחכות להוראת קבע מצידי בתאריך שנקבע על ידם זה גם הפרת חוזה .
בטענה שממני לא מקבלים הוראת קבע .

שלום חברת פלאפון !

נוגה !
כספי ו סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' אוחיון בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה