פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירה בשקר במרכז השירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם

אני שמחה לראות כי יש מי שמגן עלינו כצרכנים ומישהו שאכפת לו, גליתי כמה תמימים וחסרי אונים אנחנו יכולים להיות מול חברות הענק אני נדהמת לקרוא ולראות את עזרתכם כל הכבוד!!!!
לי אישית קרה מקרה בזמן שהנייד שלי נשבר ובקשתי לתקן את המכשיר
במרכז השירות של חברת פלאפון ברמת גן החליפו לי את המכשיר ללא רצוני בידיעה שהם מחזירים לי כסף על מנת לשדרג אותי כי אני לקוחה עסיקית טובה מאוד שלהם
כלומר ההבטחה החזרה של זיכוי מלא על המכשיר ובנוסף 10% הנחה כללית ועוד זיכוי של 35 שקלים על הביטוח נשמע מדהים נכון!!!
(לאחר מספר סירובים בתוקף להחליף הסבירו שבדקו את חשבוני ואני מפסידה כסף שאני לא מחליפה אותו)
אך בפועל כיוון שאני מחוברת לחבילה ללא התחייבות שבנו לי לא אזוכה בדבר נודע לי זאת לאחר חודש כלומר לפני שבוע שקיבלתי את החשבונית כלומר
שילמתי על מכשיר נוסף ולא קיבלתי את ההנחה כדי לקבל את ההנחה נודע לי עכשיו שעלי לשלם יותר כסף על השיחות אף אחד בשירות ובסניף לא עדכן או הזכיר נושא זה ששאלתי בזמן הרכישה איך יתבצע ההנחה נאמר לי מסך כל התשלום שעלי לשלם מה שלמעשה לא קרה
האופציה היחידה שלי היא לפרק את החבילה לשלם יותר ועדין לא כל חודש אזוכה
רק בחודשים שאני יעבור את החבילה
שנודע לי ביקשתי לבטל את העיסקה שיחזירו לי את המכשיר הישן שלי או לעמוד על שהבטיחו פניתי לשרות הלקוחות שהסכימו איתי מאוד ולכן העבירו אותי למחלקת שימור לקוחות שם דיברתי עם מירב שהקריאה לי סעיפים מחוזה שלעולם לא קראתי או ראיתי מימיי לאחר מכן הפנתה אותי לבחורה מהמרכז השירות שטוענת כי היא לא זוכרת אם אמרה לי או לא ושזו מילה שלי מול שלה
ואין הרבה מה לעשות בנדון אין אפשרות לביטול אלה לשנות חבילה ולשלם יותר על כל שיחה
פניתי שוב למירב שעדכנה כי תשנה את החבילה ונראה בעוד כחודש כמה אשלם
חוסר הוודאות חוסר השליטה שלי כאדם להחליט אם ברצוני לשלם או לא נפגע מאוד מרגישה שחייבו אותי להחליף את המכשיר ובפועל משלמת יותר
אשמח אם יהיה פתרון יצירתי למקרה שלי
אודה לכם מאוד על כל עזרה
כספי סוג הנזק :
ביטול העיסקה או החזר כפי שהובטח בחשבונית החודשית פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. מנהל בכיר בחברתנו יצר קשר עם גב' קפלר בקשר לפנייתה ונמסרו לה תשובות בנושא. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה