פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אכפתיות, שירות מזלזל והבטחות שווא. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פאואר סנטר 2000 ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני זמן רב באתי עם מכשיר SK-7200 TV Slider למרכז שירות.
הטלפון עשה לי בעיות רבות והיה נורא קשה להוציא ממנו מידע אך בכל זאת אפשרי.
פניתי למרכז השירות על מנת שיתקנו לי את הטלפון.

לאחר שמסרתי את הטלפון לתיקון נאמר לי כי איאלץ לחכות עד שעה,
לאחר שעה ראיתי ששמי מופיע על המסך.
קמתי לקחת את המכשיר ולהפתעתי הנציג אומר לי שהטלפון עוד לא יצא אך הוא עתיד לצאת תוך 2 דקות.
כאשר נודע לי שזה רק 2 דקות החלטתי לחכות בעמידה ליד העמדה.
עמדתי בעמדה של הקבלת מכשירים קרוב לרבע שעה (!) ורק לאחר מכן המכשיר שלי באמת יצא.
הטלפון היה נראה בסדר וכאשר הגעתי הביתה הוא חזר לעשות תקלות כאילו לא נגעו בו במרכז השירות.

ביום שלמחרת, באתי עוד פעם, הכנסתי את הטלפון לתיקון נוסף.
הטלפון יצא בשנית (וזה גם לאחר זמן המתנה ארוך מהרגיל!) - עוד הפעם, רק נראה בסדר.
חזרתי הביתה, חזרו התקלות.

שבתי למרכז השירות בפעם השלישית בשלושה ימים.
הכנסתי את הטלפון לתיקון וכאשר הוציאו לי אותו נאמר לי כי הוא אינו בר תיקון ולכן החברה תחליף לי למכשיר יותר חדש.
כאשר שמעתי כי הולכים להחליף לי את המכשיר ביקשתי שאת כל המידע שיש עליו (זכרונות, תמונות, סרטונים) וכמו שפירטתי פה עשיתי גם שם, יגבו לי באיזושהי צורה ויעבירו לי למכשיר החדש.

הנציג אמר שהוא לא יודע אם זה אפשרי, ולכן אמרתי לו שיקרא למישהי יותר מוסמכת.
באה אליי מלי, מנהלת המעבדה בסניף, ואמרה לי שהיא לא יודעת אם יהיה אפשר לשחזר את כל המידע, אז נתתי אלטרנטיבה ואמרתי שאני אקח את המכשיר הישן הביתה אני אחבר אותו למחשב, אעביר את המידע, ואשדרג את המכשיר ביום אחר.

מלי אמרה לי שאין צורך והם ינסו לשחזר את זה במעבדה שלהם ואם אם לא יצליחו היא תשלח את זה למעבדה המרכזית ושם בטוח יצליחו לשחזר.
היא אמרה שלאחר שישחזרו את המידע, הוא יועבר לדיסק ויישלח אליי הביתה או אל הסניף.
אני בתמימותי הסכמתי ונתתי לה הטלפון שלי על מנת שתוכל ליצור איתי קשר ברגע שהמידע יושב.
בנוסף, היא אמרה שאני אפוצה על הזמן הארוך במיוחד שחיכיתי מעבר לזמן שהייתי אמור לחכות עפ"י מה שאמרו לי הנציגים בעמדות.

יום לאחר מכן, קיבלתי שיחת טלפון.
השיחה הייתה מנציגת חברת פלאפון שאמרה לי שמלי לא נמצאת היום בסניף אבל היא רצתה להגיד לי שמטפלים בפנייה שלי ולא שכחו אותי.
זאת הפעם האחרונה שפלאפון התקשרו אליי מאז.

מאז כל פעם שאני נמצא בסניף אני מעלה את הנושא הזה, אחד הנציגים ממלא טופס פנייה כלשהו ומעביר אותו הלאה, מבחינתי לפח - מפני שלא ראיתי שום אור מהטפסים האלה.

בפעם האחרונה שבאתי למרכז השירות נודע לי כי מלי אינה עובדת שם יותר ולכן אני צריך להעביר את הפנייה למקום אחר.

מכל הסיפור הזה הפסדתי 3 ימי עבודה, הייתי 3 ימים ללא פלאפון, זמן יקר התבזבז לי, אבד לי מידע חשוב כולל תמונות חשובות מאוד שלא היו לי מגובות בשום מקום (כולל תמונות מטיולים, תמונות מאירועים וכו'), וגם את הפיצוי שהבטיחו לי לא קיבלתי.



בנוסף לזה,
רק רציתי להוסיף מקרה יותר "טפל" אך לא פחות חמור:

כאשר הלכתי לתקן את המכשיר עם חבר שלי הוא ביקש מהנציג שלא יעשו כלום למכשיר אם אי אפשר יהיה לשחזר את הזכרונות (הטלפון נדלק ועבד חלקית - אך היה נתקע ועושה המון בעיות).
הנציג אמר לו שזה בסדר, וחיכינו שהמכשיר ייצא.
כאשר הוא יצא הוא אמר שהמכשיר אינו בר תיקון ולכן הוא יקבל את אותו מכשיר אך חדש.
חבר שלי שאל אם שחזרו לו את הזכרונות ואמרו לו שלא.
אז הוא הזכיר את מה שביקש לפני שמסר את הטלפון לתיקון אז הנציג ניסה לשחזר את הזכרונות עם התוכנה שעושה את זה.
כאשר ראה שזה לא עובד לו ויתר ואמר שהם לא ניתנים לשחזור.
חבר שלי עמד על שלו ואמר שהוא לא עוזב את הסניף עד שלא משחזרים לו את הזכרונות.
לאחר שלושה או ארבעה נסיונות הנציג הצליח להעביר לו את הזכרונות.

אני מקווה שהסיפור הקטן הזה יגיע מספיק גבוה כדי שהאנשים הגבוהים בפלאפון יידעו מי מייצג אותם מול הלקוח.
הנציגים עובדים בשיטה של "ראש קטן".
המידע הוא לא שלהם והוא גם לא מעניין אותם ולכן אם משהו נעלם זה לא באמת אכפת להם אז הם מודיעים ומקווים לתגובה שקטה.
איתור המכשיר הישן ושחזור הזכרונות פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
נעשו מספר נסיונות לאתר את מר זגדון ללא הצלחה ואף הושארו לו מספר הודעות. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה