פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיית שירות בלתי נסבלת נושא התלונה:
הייניש יניב שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי יניב ואני חלק ממנוי לקוח עיסקי בפלאפון כבר הרבה שנים(כ 14 שנים),מספר טלפון 0507355644, יש ברשותנו כמה מכשירים,חלקם רשומים תחת השם מלכה הייניש/ירחמיאל אורמן.ברשותי מכשיר מוטורולה E815 כבר 9 חודשים,לצערי אני סובל המון מתקלות במכשיר בכל מיני סוגים-מכשיר נתקע המון,קורס לפעמים,בעיות גלישה בדור ה 3 ונוויגטור,כרטיס זיכרון פועל באופן איטי ברמה בלתי נסבלת(כבר פרמטתי אותו עשרות פעמים),הרמקולים של המכשיר מאוד חלשים,המכשיר נכבה ונדלק ללא התראה,פשוט נורא...!!!,הייתי המון פעמים במרכזי שרות וכבר לפחות 3 פעמים החליפו כרטיס חשמלי במכשיר אך הבעיות חוזרות,אני נורא מאוכזב,כל הזמן רץ למרכזי שרות,מבזבז זמן יקר(כל הגעה למרכז שרות+תיקון מכשיר גוררת שעתיים מבוזבזות לפחות),אני כבר מיואש,ביקשתי להחליף מכשיר למכשיר שיהיה לו אותן תכונות(בלוטות מלא,מצלמה,MP3 וכו'),הציעו לי לשדרג למכשיר מוטורולה K1,אמרתי שאינני מוכן לשלם סכום נוסף עבור המכשיר שכן אני כבר משלם 57.9 כל חודש עבור המכשיר הנוכחי ואינני מוכן לסבול עוד ולחזור למרכזי שרות שוב ושוב,לאחר מס ימים של סחבת הסכימו לבצע החלפת דגם תמורת 400 שח,ברור שזה מוגזם,אני סובל מתקלות שפלאפון לא מסוגלת לפתור לי,מלכתחילה לא ביקשתי מכשיר חדש אלא פתרון הבעיה,אך פלאפון לא מסוגלת לפתור!!! למרות שלגבות ביטוח של 30 שח בחודש אין לכם בעיה לגבות.יתר על כן פלאפון מעבר לסכום של 400 שח(למרות שבשום אופן לא אשלם שקל נוסף בעבור החלפת מכשיר) מוכנה לתת לי רק מכשיר מחודש,ממש חוצפה!
אני מתכוון לעבור לחברת אורנג',לנתק טוטאלית את כל מכשירי העסק,אורנג' לפחות תתן לי בית חם עם שרות מוצלח והבנה אמיתית לצרכיי,מה גם ששם מציעים לי מסלול טוב יותר ו 5 מכשירים של סוני אריקסון K610 שבהשוואת תכונות הרבה יותר טובים ומתקדמים מכל מכשיר של פלאפון ב 5.9 שח לחודש,מדהים!!!
עצוב לי המצב הנוכחי,אבל פלאפון לא משאירה לי ברירה,אני לא שש לעבור לחברה אחרת למרות שזה פשוט טיפשי להישאר אבל אם פלאפון לא תתן לי פתרון מהיר בזמן הקרוב אבין שאינני רצוי יותר ולא אחשוב פעמיים.

לצומת לבכם

בברכה

יניב הייניש
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת דגם מכשיר ללא תשלום פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר הייניש בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה