פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטבה שניתנה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

יש ברשותנו 2 מכשירים של חברת פלאפון שהם על שם בעלי שי, ההטבה הגיע למכשיר שלי 0502262219.
בחול המועד פסח ניתנה הטבה מהחיברה ללקוחות דרך האינטרנט, רילבתי הטבה של 100 SMS חינם, לא הופיע בשום מקום שהSMS הוא לכל רשתות התקשרות. הנה ההודעה שהגיעה אליי לקבלת ההטבה
"קבלת ההטבה מותנית ברישום מראש עד ה-08/04. ההטבה כוללת 100 הודעות SMS למימוש בארץ בשליחת SMS מנייד לנייד בתאריכים 04/04 עד ה-04/05. בתום תקופה זו יבוצע חיוב בגין ההטבה בסך 9.90₪ לחודש, אלא אם ביקש הלקוח לבטלה. לקוחות בעלי חבילת SMS ייהנו מההטבה רק לאחר ניצול החבילה אליה הם מנויים. ההטבה אינה חלה על משלוח SMS אל שירותים וכו" , יש ברשותי כבר הטבה של SMS חינם ברשת פלאפון לחצי שנה, קיבלתי הודעה לאחר קבלת ההטבה של 100 SMS שהיא תיכנס לתוקף רק לאחר שאסיים את ההטבה הראשונה של שליחת SMS חינם ברשת פלאפון לחצי שנה. שבוע התקשרתי לחברת פלאפון לאחר שקיבלתי הודעה שתמו 1200 ה SMS שלי שקיבלתי להטבת פסח, התקשרתי אליהם ואמרתי להם שלי נאמר שאקבל אתההטבה לאחר סיום חצי השנה של ההטבה הראשונה, נאמר לי שלא כך המצב ואז נאמר לי גם שההטבה של ה100 SMS היה לכל רשתות התקשורת אמרתי לנציגת השירות ששמה שרון שלא כך הופיעה בהודעה שלהם והיא לטענתה אמרה"אם לא היה ברור לך היית צריכה לשאול" הייתי המומה מהחוצפה שלה, זה השירות לקוחות שלהם? ככה עונים?
חזה ברור שהם לא רצו שהלקוחות יבינו שנממדובר בכל הרשתות ולכן רשמו מנייד לנייד בהודעה על ההטבה.
המנוי הוא על שם בעלי שי ותעודת הזהות שלו היא 025373739

תודה,
מיכל
עלבון סוג הנזק :
שיתנו מחדש את ההטבה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' גרטי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה