פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד הסכמים< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
דרך ללא מוצא 5.5.07

שמי חגית ,אני לקוחה של פלאפון מזה כמעט שלוש שנים. כשעשיתי את העסקה עם פלאפון היתה לי חברה עם מספר עובדים הזדקקתי ל-8 טלפונים ובהתאם לכך עשיתי עסקה . מזה שנתיים אני זקוקה לשלושה טלפונים בלבד.

בינואר השנה החלטתי לחפש עסקה מתאימה לי יותר, כל פניותי לפלאפון לצמצום העסקה שלי לא נענו , הם טענו שאין אפשרות לבטל מכשירים ותוכניות עד תום תקופת ההתחייבות .
לכן , במטרה לעבור לחברת סלולר אחרת, פניתי לפלאפון בבקשה לדעת מה הקנס שיהיה עלי לשלם אם אעזוב אותם.
חברת פלאפון לא הסכימה בשום אופן לתת לי מידע זה עד שאפגש עם נציגת קשרי לקוחות שלהם, הסכמתי והגדרתי במפורש את צרכי. התעקשתי ולא הגעתי להסכם עם הנציגה עד אשר קבלתי את כל מבוקשי:
*שלושה פלאפונים לשדרג, על הפלאפונים הישנים שאת הקווים שלהם אני משדרגת אפסיק לשלם ( הם נלקחו על ידי החברה עם קבלת הטלפונים החדשים).
מהם שני טלפונים פשוטים עליהם אני משלמם ומזדכה בשיחות ומכשיר אחד דור שלישי עליו אני מזדכה חלקית ונותר לי לשלם עליו 20 ₪.
**שלושה טלפונים להשאיר בתוכנית מינימום של 21 ₪ . ולקבל זיכוי על המשך החיוב עליהם.
***ועל שני מכשירים שלא פעילים כבר שנתיים אפסיק לשלם על המכשירים ועל התוכנית.
לשלושת הפלאפונים שאותם שדרגתי עשיתי תוכנית של 600 דקות לכל מכשיר ב 104.9 ₪ .
לפי התוכנית שלי עלי לשלם לחברת פלאפון סכום של 500 עד 600 ₪ . בהנחה שכמות השיחות שלי לא תחרוג הרבה מעבר ל600 דקות המוקצבות לי לכל מכשיר פעיל וכך אכן קורה בדרך כלל , החריגות לא עוברות את ה50 עד 100 ₪ למכשיר. שלושה המכשירים הפעילים שלא שדרגתי רק מקבלים שיחות.

מאז שעשיתי את העסקה עם פלאפון החיובים החודשיים שלי רק גדלים ומאמירים בחודש פברואר שילמתי 1105 ₪ + תשלום על המכשירים החדשים והישנים כולל אלה שהחזרתי לחברה.
בחודש מרץ חויבתי פעמיים בסכום כולל של 1500 ₪.
למרות פניותי לחברת פלאפון וההבטחות לתקן את המעוות ולהשיב לי את כספי גם על חודש אפריל אני אחויב ב 1200 ₪ .

אני במלכוד , חברת פלאפון מתכחשת לכל ההסכמים שנעשו וממשיכה לגזול ממני כספים , כבר חודש אני בויכוחים ועל שאלותי , לא קיבלתי כל תשובה מהחברה.
נציגת השרות אתה סוכמו פרטי העסקה הסכימה עם גרסתי וטענה שהעוזרת שלה היתה חדשה בתפקיד ועשתה טעויות בעיסקה שלי . היא היתה אמורה להחזיר לי תשובה לגבי התיקונים והזיכויים המגיעים לי אך לאחר שלושה שבועות של טרטורים היא הודיעה לי שהתשובה של החברה לא מוצאת חן בעיניה והיא מתכוונת להמשיך את הבירור בענייני בדרגים גבוהים יותר.
אותי התשובה הזאת לא מספקת כי בינתיים אני משלמת סכומים גבוהים ובחיוב הבא בכרטיס האשראי שלי ב15.5.07 יהיה חיוב שאינני יכולה לעמוד בו.
אני רוצה לעצור את החיובים עד אשר חברת פלאפון תסדר את העניין ותתחשבן איתי אך צעד כזה עלול לגרום לי נזקים בעתיד.

אני מבקשת לדעת מה עלי לעשות.

בתודה מראש: חגית


כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' חלימי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה