פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
כהן יוסי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏02 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
א.ת ישן ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2 לנובמבר התקשרתי לחברת השירות של פלאפון מכיוון שלא התאפשר לי לחייג מהטל שלי הנציג העביר אותי מנציג לנציג כי לא היו מקצועיים מספיק ולאחר שנציג בכיר התקשר אלי ובדק טלפונית אפשרויות וקודים במכשיר קבע שמכשירי לא תקין ואני חייב להגיע לתחנת שירות ב3 לנובמבר בסביביות השעה 11:30 אכן הגעתי לסניף בא.ת הישן ראשל"צ ודיברתי עם אחד מהנציגים ולהפתעתי הנציג טען שהטל שלי תקין בהחלט והבעיה היא בשינוי התדרים של פלאפון. לא קיבלתי את גרסתו מאחר והנציג הטלפוני אמר דבר אחר וביקשתי לדבר עם מנהל בכיר הסברתי לנציג שאני חייב להפגש עם המנהלת במהירות האפשרית מאחר ואני אחרי תאונת דרכים עם יד שבורה וכואבת אך זה לא השפיע עליו ועל המנהלת והם נתנו לי "להתיבש" יותר משעתיים במקום כאשר נכנסתי למנהלת היא לא פתרה את בעייתי ובעקבות זה נשארתי פגוע ועם טל' שאינני יכול לעבוד איתו,כיצד זה ייתכן שחברה רצינית כמו פלאפון לא נותנת אינפורמציה ולא מודיעה ללקוחותיה על שינוי תדרים שבעקבותיו אין אפשרות לדבר עם טל' ישנים אני מבקש פיצוי הולם על עוגמת הנפש שנגרמה לי כתוצאה משירות לקוי,אני מבקש לקבל טלפון עם אפשרות לקבל שיחות ואפשרות לחייג לביתי ללא תשלום בדיוק כפי שטל' הישן נתן לי.
מס' הפלאפון הבעייתי : 050-5977381
אבקש טיפול מהיר מאחר וכפי שציינתי אני עם יד שבורה בבית וזקוק לטלפון
תודה יוסי כהן.
גזלת טלפון סוג הנזק :
טלפון חדש פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
שוחחתי עם יוסי, מתברר שפנה בקשר לשני מכשירים. הגענו להסכמה. וסרגע שיוכל יגיע לתחנת שרות על מנת לבצע את העיסקה. תגובה:
שוחחתי ישירות עם יוסי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה