פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תביעה ועוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה,
קוראים לי רמי זיתון ואני בן 28 ומתגורר בבאר שבע.
בחודש דצמבר הפלאפון שלי שמספרו 050-7447712 נגנב לי.
באותו זמן שהפלאפון נגנב אני התקשרתי ישירות לחברת פלאפון וביקשתי בבירור לנתק לי את הפלאפון הגנוב.
החברה עשתה טעות וניתקה לי פלאפון אחר שהוא בקו איזי.
החברה כרגע דורשת ממני לשלם סכום של 2400 שקל ולשלם על מה שהגנב דיבר וזאת למרות שהם יודעים שהם טעו ולא ניתקו את הפלאפון בזמן אחרת לא יכל הגנב לדבר.
חברת פלאפון שלחה לי עורך דין לגבות את הכסף והם לא מוכנים לתת לי פירוט שיחות או הקלטה של השיחה שבוצעה ביום הגניבה .
לדעתי אני לא חושב שאני אמור לשלם על טעות שלהם הרי אני התרעתי בפניהם על הגניבה באותו זמן שנגנב והם לא ניתקו.
דבר אחר דיברתי עם נציגה מהרשת והם התייחסו אליי כאילו מצורע, דיבור לא הולם לנציג שירות ואחד הנציגים אמר אפילו "נתראה בבית משפט" זה לא נראה לי הולם וגם הם ניתקו לי את השיחה בפנים!
אודה אם תבדקו את העניין.
עלבון סוג הנזק :
זיכוי על מה שהם מבקשים לשלם, התנצלות מהחברה או פיצוי מסויים כנגד עוגמת הנפש פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי יצר קשר עם מר זיתון בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה