פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב למרות אי-קבלת שירות יותר משנהtomer.div נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשנת 2003 רכשתי פלאפון מסוג SHARK בסכום של 5 ש"ח לחודש ל-3 שנים.
לאחר זמן קצר מאד גיליתי שאין קליטה באיזור מגורי (ישוב דולב, ליד מודיעין) ופניתי לפלאפון לביטול הקו.
בהתחלה טענו שמנסים לשפר את איכות הקליטה. ואח"כ אמרו שאין מה לעשות ואין אפשרות לבטל את העיסקה. מחוסר ברירה, נשארתי בעסקה הזו כשפעם בחודש אני מבצע שיחה אחת ע"מ שיחיבו אותי רק ב-5 ש"ח ולא ב-20 (העסקה כוללת מינימום שיחה אחת בחודש), לאחר זמן התקלקל המכשיר. פניתי אליהם ונאמר לי שאין מה לעשות: עלי להחליף מכשיר(עלות גבוהה) או לחכות לסוף 3 השנים ובינתיים לשלם 20 שח בחודש !. גם את זה בלעתי.
לפני זמן מה גיליתי שמתום שלש השנים הנ"ל, הם לא הפסיקו לגבות ממני כסף (פשוט גנבים !!!). אך דא עקא היות והוראת הקבע היא דרך ה"ויזה", אין אפשרות לבטלה. בשיחה עם נציגת ויזה+אחראית שירות לקוחות (מירה) , הם הפילו את האחריות עלי בטענה שלא ביקשתי לבטל את הקו - שקר מוחלט!!!. סוכם שיבדקו ויחזרו אלי בשבוע שעבר לגבי גובה ההחזר (שמעתם? הם לוקחים ממני כסף לחינם והם יחליטו כמה להחזיר !). כמובן שלא חזרו ולא כלום !!! בושה וחרפה !!!
כולל עוגמת נפש ובזבוז זמן (נסו להתקשר לשירות הלקוח סוג הנזק :
החזר כספי והתנצלות פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירקה אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
בועז שלום, לא ציינת מספר פלאפון או מספר לקוח כך שאיני יכולה לבדוק את פנייתך.
אני מבקשת לציין שלא ניתן לבקש ניתוק קו לתאריך מסויים.
כאשר מבקשים לנתק קו יש לפנות למוקד בתאריך המבוקש ולחתם על טופס ניתוק. ללא חתימה על טופס כזה לא ינותק הקו ובמידה וישנם חיובים קבועים ימשיכו וירדו.
תגובה:
אין מספר מנוי לבדיקה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה