פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית דמי שימוש, כשאין שימוש והחוזה נגמר נושא התלונה:
בן שטרית אשחר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏20 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
כללי כתובת:
שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כשהייתי חייל הצטרפתי למסלול חיילים למשך 36 חודשים. כעבור מספר חודשים איבדתי את הפלאפון וביקשתי מהחברה לבטל את ההתחייביות. הסבירו לי שלא ניתן לעשות זאת כי יש התחייבות, ונאלצתי לשלם את דמי השימוש בסך 19 ש"ח בחודש.

לאחר שנגמר החוזה שלי, המשיכה חברת פלאפון לגבות ממני את דמי השימוש וזאת מבלי שניתן לי כל שירות.
החוזה כותב במפורש שההתחייבות היא למשך 36 חודשים ולא יום יותר. אני ביקשתי לנתק את המכשיר, לא ניתן לי שום שירות מחברת פלאפון ואינני מבין על מה ובאיזו זכות המשיכו לגבות ממני את התשלום.

אני מקווה שחברת פלאפון תחזיר לי את הכסף.
כספי סוג הנזק :
החזרת כסף (סכום נמוך) והתנצלות פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר בן שיטרית בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה