פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחראיות נושא התלונה:
פרדו חוה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏20 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ כתובת:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ידי מכשיר של חב' פלאפון בו 9 חודשים בלבד
מאחר ואין לי בטוח והמכשיר לא עובד נדרשתי להתחייב לתשלום עבור תיקון
לפחות 200 ש"ח אך על פי קביעת התקלה יהיה מחיר התיקון
נאמר לי שהבעיה הינה בעיית קורוזיה באיזור מחבר הטעינה
כמובן מיד הוצע לי לשדרג את המכשיר,או לשלם דמי ביטוח|שירות ואצטרך לשאת רק ב70% מדמי התיקון
לא נראה לי שלאחר 9 חודשים בחיי המכשיר התקלה כל כך רצינית כאשר לא עבר שום שוק המכשיר
זה רק בעיה שחב' פלאפון מנסה למכסם את הכנסותיה
חברים צריך מהפכה בתחום התקשורת לא יעלה על הדעת שירות כל כך יקר!!!!!!!!!!
מנהלת מח' השרות עשתה כל מאמץ על מנת לרצות אותנו היא באמת ניסתה לעזור כמו כן מלאתה את תפקידה בצורה יוצאת מן הכלל.

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' פרדו בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה