פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים של פלאפון בקשר למכשיר הסאמסונג 770, וטיפול לקוי בפנייתי לפניות הציבור נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:

1. בעקבות שיווק אגרסיבי מצד נציגי חברת פלאפון אשר כללו שיחות טלפון כל יומיים שלושה וביקור של נציג מחברתכם כל חודש, החלטנו להצטרף לקהל לקוחותיכם. רכשנו בתחילה 4 מכשירים סלולאריים 3 מהם מסוג סאמסונג 660. מכשרים אלו החלו להתחמם אחרי דקות ספורות של שיחה ולמרות פניות מצידנו למוקד הטכני לא נעשה דבר בעניין אלא התקבלה תשובה שהמכשירים תקינים. בלית ברירה נאלצנו לקנות 2 מכשירים נוספים אשר עלו לנו בסה"כ 2784 ₪ בנוסף לעלות של שני מכשירי הסאמסונג 660 בסך 1344 ₪ .

2. כאשר הגיע לביתנו נציג מטעם חברת פלאפון ורכשנו דרכו את מכשיר הסאמסונג 770 המכשיר תואר בעל מפרט טכני אחר לגמרי ממה שהוא מספק: טכנולוגיית ה Bluetooth אינה עובדת במלואה ואינה מספקת העברת קבצים, נגן ה- mp3 יכול להכיל עד 50 שירים, לא ניתן לקבוע קובץ MP3 כצלצול. פנינו אליכם בתלונות אלו וניתנה הבטחה לגרסה חדשה למכשיר אשר תפתור בעיות אלו תוך חודש- חודשיים. עברו כמעט 5 חודשים מאז וגרסה חדשה לא נראתה, ומתשובתו של ניר, נציג השירות בסגולה גרסה זו גם לא תפתור בעיות אלו.
בתאריך 29/4/07 פנינו למרכז השירות בפ"ת בכדי לפתור את הבעיות של מכשיר הסאמסונג 770 (אשר צוינו קודם) נתקלנו בתשובה מרותם מנהל המרכז, שניתן להחליף את המכשיר רק למוטורולה v3c או ל- LG 830. אני רוצה לציין ששני מכשירים האלו אינם נותנים מענה לכל הדברים שהובטחו (מכשיר הLG אינו תומך במלואו בטכנולוגיית ה-bluetooth אלא רק באוזנייה ומכשיר המוטורולה אינו תומך בזיכרון חיצוני).
העובדה שהנציגים ממרכז השירות בסגולה, פ"ת הסכימו להחליף את המכשיר זוהי בעצם הכרה בטעות שלכם, הודאה בשקר של נציגי ה- Door to Door לגבי המכשיר שהם מכרו לנו.

3. כאשר ביררתי חיובים לא ברורים במרכז השירות להפתעתי גיליתי שלמרות בקשתי להעביר את אחד מהמנויים לתוכנית המשפחה בתחילת פברואר 2007, בקשתי לא מולאה ובמשך 3 חודשים חויבתי בחיובים אשר יכלו להימנע.

פניתי בתלונה זו למחלקת פניות הציבור.
בפנייתי מתאריך 29/4/07 טיפלה חפצי פוגל. היא יצרה עמי קשר ב-6/5/07 בסביבות השעה 12, היא ניסתה להסביר לי שאין באפשרותה לעשות הרבה עם פנייתי. אני אמרתי לה שאני בעבודה ושאני צריכה לברר מספר פרטים עם הבת שלי לגבי הבעיה בפלאפון שהוא שלה ולאחר מכן אני אחזור אליה. בגלל לחץ בעבודה שכחתי לקחת ממנה מס' שאליו אוכל לחזור. באותו יום בסביבות השעה 4 התקשרתי למוקד שירות הלקוחות *166 שם הנציגה שטיפלה בי אמרה שחפצי כבר לא נמצאת ושהיא תשלח לה מייל לחזור אליי. למחרת בשעה 12:30 יצרתי קשר שוב עם מוקד שירות הלקוחות , נציגה בשם שני יצרה קשר עם חפצי. חפצי אמרה לה למסור לי שהטיפול במקרה שלי הסתיים ונשלח אליי מכתב ורק אחרי שאני אקבל את המכתב אני אוכל ליצור עימם קשר שוב בעזרת פקס.
אני חושבת שזו ממש חוצפה להגיד שהטיפול הסתיים כשאמרתי במפורשות שאני אצור איתה קשר. אני לא מוכנה לחכות ימים למכתב הזה רק כדי שאז אני אוכל ליצור איתם קשר כשאני יודעת שתגובה מהם אני אקבל רק שבועות אחרי זה.
אני חושבת שמישהי שעובדת במחלקת פניות הציבור צריכה לדעת מהו שירות הולם ולצערי חפצי לא יודעת מהו.
חפצי הסבירה לי שהנציגים שעוברים מדלת לדלת הם מחברה חיצונית, אני מבינה זאת אך לדעתי חברת "פלאפון" צריכה לקחת אחריות מלאה על הנציגים הללו מכיוון שהם מוכרים מטעם "פלאפון" ואם זה אומר להכשיר אותם טוב יותר וללמד אותם על המכשירים כדי שידעו בעל- פה את התכונות של המכשירים אז זה מה שצריך לעשות כדי שהם לא ישקרו ללקוחות בפנים.
אני מרגישה מרומה ע"י חברת פלאפון ומצפה לתגובה מהירה מאוד בעקבות אי ההבנה של חפצי.

כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר הקיים ברשותי למכשיר בעל התכונות המובטחות או לחילופין החזר כספי מלא וניתוק ללא קנסות מחברת פלאפון. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי, פניות הציבור יצר קשר עם גב' לבדב בעקבות מכתב ששלחה ישירות לחברתנו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה