פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גרוע ורמאות מצד החברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכולם
יש לי תלונה לגבי חברת פלאפון אם תוכלו לעזור ולייעץ איך לפעול כנגדם אני אודה לכם מאוד.
ב-25/03 החלטתי לשדרג את מכשיר הפלאפון שהיה לי למכשיר עם מצלמת MP3,חיבור לכבל USB ומצלמה,ניגשתי לעמדת השירות של החברה בפתח תקווה ושידרגתי למכשיר מסוג S179,כבר אחרי יומיים המכשיר התחיל לעשות בעיות שכללו בין היתר קבלת הודעה באיחור ומס' פעמים[משהו כמו 7 פעמים כל הודעה שנשלחת],כיבוי הטלפון כל כמה שעות ועוד כמה תקלות שלא מאפשרות שימוש נורמאלי בפלאפון,כשהגעתי לעמדת השירות בראשון לציון בשביל שיתקנו לי את המכשיר,הסבירו לי שהדגם יצא וגילו בו מס' תקלות שידועות לחברה ולכן הם החליפו לי את המכשיר למכשיר חדש מאותו הדגם,תוך כדי החלפת המכשיר בטעות מחקו לי את כל הזכרונות בפלאפון.
כעבור יומיים גם הפלאפון החדש התחיל לעשות בעיות והפעם אפילו אי אפשר היה לחייג ממנו או לענות לשיחות נכנסות,ניגשתי אחרי כמה ימים לעמדת השירות בפתח תקווה על מנת שיתנו לי מכשיר עם אותם הדברים באותו המבצע,לחברת פלאפון לא היה מכשיר עם אותם הנתונים[MP3,כבל USB ומצלמה] והם מצידם הציעו לי מכשירים עם אותם הנתונים אבל במחירים גבוהים יותר[אבל למה שאני אסבול מטעות שלהם ואשלם יותר?] אחרי 3 שעות של ויכוחים ועצבים הסכמנו על זה שנבטל את העסקה והם יחזירו לי את הפלאפון הישן שלי[כמובן בלי הזכרונות ובלי כל הרינגטונים/תמונות שהורדתי בתשלום מהאתר שלהם] ואני לא אשלם על ביטול העסקה+עדכנתי בסניף עצמו באמצעות אחד מאנשי המכירות[אחראי המשמרת] את 3 שיחות היעד שהיו לי[שיחות בחינם]
למרות שחזרתי למכשיר הישן עדיין הייתי מאוכזב כי אחרי הכל בגלל טעות שלהם לא שידרגתי את הפלאפון והחלטתי לכתוב מכתב לשירות לקוחות של פלאפון,הם חזרו אליי כעבור שבועיים באמצעות נציג שהתווכח איתי חצי שעה ולא חידש כלום עד שלבסוף הציע 20% הנחה בקניית מכשיר חדש,כמובן שבפועל זה יוצא הנחה די עלובה ביחס לעוגמת הנפש,הדלק הטלפונים שהייתי צריך לעשות לאנשים חזרה אחרי שלא יכלתי לענות לשיחות שלהם ועוד..
כבר החלטתי שאני אסיים את החוזה עם חברת פלאפון ואעבור חברה כי הם נמאסו עליי,אבל מתברר שזה לא מספיק לחברת פלאפון..כעבור כמה זמן קיבלתי חשבונית שבה אני רואה חיוב של 160 ש"ח על ביטול עסקה.
כשהתקשרתי לבדוק למה הם עשו את זה אמרו לי שהייתה טעות והם יזכו אותי ותוך כדי השיחה התברר לי שגם לא עדכנו לי את יעדי השיחה שלי בפעם האחרונה שהייתי בסניף בפתח תקווה,כשביקשתי להתנתק העבירו אותי למחלקה לשימור לקוחות ושם כמובן הייתי צריך להתווכח כרגיל עוד חצי שעה בערך וכמובן שגם שם לא עזר כלום.
בעוד אני שוקל מה לעשות נגדם ביומיים האחרונים מתברר לי שגם המכשיר החדש/ישן שהם הביאו לי SK SLIDER עושה בעיות כשאני מתקשר לאנשים בחלק מהפעמים הם לא שומעים אותי,
מה לעשות?אני כבר מיואש מהיחס של החברה הזאת,הם הביאו לי 3 מכשירים מקולקלים,הייתי צריך לנסוע אליהם 3 פעמים לבזבז זמן לריב איתם בפלאפון,הם מחקו לי את כל הזכרונות שלי מהפלאפון מחקו לי כל מיני דברים שהורדתי מהאינטרנט בתשלום ובכלליות לא ראיתי בחיי התנהגות כזאת מזלזלת ללקוח מצד חברה.

מצטער שזה קצת ארוך
תודה לעוזרים.
זיו טרגרמן.
בזבוז זמן,כספי,עלבון סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר טרגרמן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה