פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רדיפה מצידה של פלאפון ואי רצונה לתת שירות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
סניף חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנתיים קניתי שני פלאפונים מפלאפון ב- 36 תשלומים חודשיים , האחד הוא טליט והשני SK מיושנים יחסית , לא משוכללים (הטליט למשל הוא בעל מצלמה מיושנת ) אולם בחישוב כולל הם עלו מעל ל- 4000 ש"ח !! ביחד. לפני כארבעה חודשים חזרו שני תשלומים בבנק בגלל בעיית אשראי קטנה (שטופלה בינתיים) ומייד פלאפון התנלפה עליי ודרשה לשלם מייד את כל יתרת עלות המכשירים 3,500 ש"ח ב- 4 תשלומים!! וכל זה דרך משרד עו"ד מחיפה העובד עבור החברה. זו היא לא רק אי התחשבות בלקוחה ותיקה של פלאפון אלא גם רדיפה ואפילו התנכלות כנגד הצרכנים. אני רוצה להזכיר שכל בקשתינו להחליף את המטענים המקולקלים של שני הפלאפונים במרכז החברה בחוצות המפרץ בזמן האחריות נדחו ללא כל הסבר , פשוט לא רצו לתת שירות כנדרש מחברה החייבת כחוק להעניק שירות ללקוחותיה. ברצוני לציין שבעקבות הדרישה התמוהה והמעיקה מבחינה כספית שילמתי כבר 2 תשלומים בסך כולל של 1,850 ש"ח!! אבקש את טיפולכם לפתרון הבעייה הכואבת הזאת.
פלאפון מס' 050-7929250
פיצוי על עוגמת הנפש סוג הנזק :
אני מבקשת פיצוי מחברת פלאפון על ההתנהלות התמוהה והמכבידה כנגדי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה למשרד התקשורת באותו נושא. פנייתה תטופל במסגרת מכתבה למשרד התקשורת.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה