פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש והטעית לקוחות במבצע שידרוג ממוקד נושא התלונה:
קדוש אורן שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הציעו לי לשדרג את הפלאפון בעקבות תקלות חוזרות ונישנות ב SK אך לא ציינו שאת השידרוג הנידרש שהם טוענים שהוא בחינם בעקבות תקלות שלהם אני אצטרך להתחייב שוב למשך שלוש שנים ועוד על מכשיר שהחברה רוצה ובנוסף הם נותנים לך עדיין לשלם על המכשיר הישן תשלום מלא (העיקר שהשידרוג חינם) שזה 65 שח שחלק ניכבד מזה הייתי מקבל החזר בכסף על חשבון זמן אוויר ושאתה הולך להתלונן אף אחד לא מוכן לשמוע אותך מעבירים אותך ממנהל למנהל ואף אחד לא מוצא פתרון .
מה שאני בקשתי בסך הכל לחזור לפלאפון הישן שברשותי לסיים את המבצע שלי ואחרי 9 שנים בחברה לעזוב כי בעוגמת נפש וזלזול לא ניתקלתי.
בנוסף נותנים לך טלפון שיותר מחצי מהפונקציות שלא לא זמינות אך בחברה לא טרחו לידע אותי ועוד מאשימים אותי שלא יכול להיות שלא מסרו לי את המידע
כספי סוג הנזק :
החזרת המצב לקדמותו לSK ולמסלול שהיה לי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר קדוש בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה