פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח ומרמה. נושא התלונה:
רץ זיו שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
בית קנדי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כמספר שבועות התקשרה אליי נציגה ואמרה שזכיתי בהטבה של שדרוג הפלאפון ללא כל תשלום וללא כל התחייבות מצידי , אמרתי לה את בטוחה שזה ללא התחייבות ? וההתחייבות נשארת אותו דבר ? אמרה לי כן לאחר כמה ימים הגיע טכנאי עם מכשירים מאוד מאוד משוכללים מהדור השלילי קח בחר לך מה שאתה רוצה בחרתי איזה שהוא מכשיר לא חשוב מה לאחר שעה שראיתי אותו הוא לא היה נראה לי אגב הנציג לא השאיר לי שום מסמך המתעד את החתימה שלי , לא חשוב לאחר שעה הלכתי לסניף בית קנדי בחורה מאוד מאוד "נחמדה" בשם הילה אמרה לי כן בוודאי אין בעיה נבטל לך ותיקח מכשיר חדש (על השם שלה) תיק תק ויצאתי עם מכשיר חדש ונח כמה ימים אחרי זה שאני רוצה לברר חשבון התגלה לי שאני מחויב לפלאפון ל-3 שנים !!! באותו סכום שאני משלם היום נדהמתי עוד באותו יום (עברו אולי 8 ימים מאז העסקה) הגעתי ממש לאותו סניף שתוך שניות בטלו לי את המכשיר בגעתי לנציג אמר לא אתה לא יכול לבטל את העסקה
וגם המנהל הזמני שהיה שם לא אי אפשר זאת עסקה פרונטלית ואפשר לבטל אותה רק עד 24 שעות(אגב שקר , בדקתי את זה באתר של מדינת ישראל אין שום מזכר על זה ) אבל זה לא כל כך כך משנה כי לא חתמתי להילה על שום מסמך ף זוכרים ? בכמה דקות היא בטלה לי ופתחה עסקה חדשה ?
בקיצורו של עניין אף אחד מהבכירים מפלאפון לא עזר לי לא בקשיב לי ולא נתו לי פתרון אמיתי ויש רק אחד כזה לחזור לעסקה הקודמת שהייתי ובמיידי , וחבל שפלאפון מפסידה לקוח שמדבר לפחות בשנה האחרונה מעל 1000 שקל
זלזול ואי סבלנות ,דיבור פשוט מגעיל מצד מנהל בסניף קנדי(קובי) סוג הנזק :
ביטול העסקה ופיצוי על עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר רץ בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה