|
|
|
|
|
|
ניתוק קו הטלפון על סכום 63ש"ח |
נושא התלונה: |
אטדגי דרור |
שם/כינוי: |
יום שלישי 15 מאי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביטלתי את כרטיס האשראי שלי והסדרתי אותו עם פלאפון על מנת להמשיך את היתקשרותי עם החברה ואז ביום בהיר מנתקים לי את קו הפלאפון וכשביררת ימדוע כי לא קיבלתי שם התראה מראש ולא מכתב לא טלופון פשוט בחרו לנתק לי את הקו ללא הודעה מראש כשביררתי עם פלאפון פרטים הבנתי שנותקתי בגלל חוב של63 שקלים אז הסדרתי זאת ושילמתי את חובי מידי ולאחר יומיים קיבלתי התרעה לפני ניתוק פשוט בושה לא יכולתם לשלוח מכתב זה לפני הניתוק ואת הודעת החוב קיבלתי ביום הניתוק ב12 בצהריים כך שלא הייתה לי אפשרות לשלמו לפני הניתוק הפסדתי עבודה ואני איש מכירות הפסדתי מכירות עד לחיבור הקו ורק בגלל שביקשתי קיבלתי 20דקות זמן אויר
|
ביזבוז זמני ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי מתאים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחראית פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אטדגי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה.
|
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|