פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קו הטלפון על סכום 63ש"ח נושא התלונה:
אטדגי דרור שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏15 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביטלתי את כרטיס האשראי שלי והסדרתי אותו עם פלאפון על מנת להמשיך את היתקשרותי עם החברה ואז ביום בהיר מנתקים לי את קו הפלאפון וכשביררת ימדוע כי לא קיבלתי שם התראה מראש ולא מכתב לא טלופון פשוט בחרו לנתק לי את הקו ללא הודעה מראש כשביררתי עם פלאפון פרטים הבנתי שנותקתי בגלל חוב של63 שקלים אז הסדרתי זאת ושילמתי את חובי מידי ולאחר יומיים קיבלתי התרעה לפני ניתוק פשוט בושה לא יכולתם לשלוח מכתב זה לפני הניתוק ואת הודעת החוב קיבלתי ביום הניתוק ב12 בצהריים כך שלא הייתה לי אפשרות לשלמו לפני הניתוק הפסדתי עבודה ואני איש מכירות הפסדתי מכירות עד לחיבור הקו ורק בגלל שביקשתי קיבלתי 20דקות זמן אויר
ביזבוז זמני ועוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי מתאים פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אטדגי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה