פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שידרגתי את הנייד שלי לטלפון שכולו תקלות ומסרבים להחליף לי אותו נושא התלונה:
אטדגי דרור שם/כינוי:
‏יום שישי ‏01 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני בערך חצי שנה שדרגתי את הנייד שלי ובמיטב כספי קניתי ב5תשלומים את המוטורולה V3 פשוט חרא של טלפון השעון המעורר פועל כשמיתחשק לו לא ניתן לשים בו קליפ כצילצול לאני מנוי לצפיה בדור השלישי אז אתה צופה 2דקות ואז מופיעה לך הודעת תקלה לא ניתן לאתר את שם השרת בפניתי לחברת פלאפון נאמר לי לחכות לעידכון גירסה של היצרן מוטורולה והמתנתי אבל גם עידכון הגירסה לא הועיל וונאמר לי שצריך לעשות ריענון המחשבי החברה אבל זה לא עזר וביקשתי בגלל שהמכשיר דפוק ולתענתם בעיות ו לי את המוח של המכשיר עידכנו לי גירסה במכשיר אך דבר לא עזר וביקשתי שיחליפו לי את המכשיר למכשיר בדור השלישי אך נענתי בשלילה י
בזבוז זמני היקר במרכזי השירקות סוג הנזק :
הכלפת מכשירי למכשיר אחר בדור 3 פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אטדגי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה