פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוב לחברה מלפני 10 שנים. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/5/07 קיבלתי מכתב מעו"ד שמעוני פלס שיש לבעלי חוב בחברת פלאפון, ומשרדו מקיים מבצע חסר תקדים, ובוא מצוין כי עלי להתקשר למשרד ולהגיע להסדר החוב. בתאריך 14/5/07 בשעה 14.3 דיברתי עם ליטל ויוליה שהן לא יכולות לומר לי עבור מה יש לי חוב והן הפנו אותי לחב' פלאפון על מנת לנסות ולהבין על מה יש לי חוב.
בחברת פלאפון אמרו לי שיש לי חוב של 3 חשבוניות מ-12/97 ו-1-2/98. דבר שניראה לי תמוהה.
ביקשתי לראות את החשבוניות ובחשבוניות רשום כי התשלום ירד דרך הוראת קבע.
בתאריך 17/5/07 בשעה 9.30 דיברתי עם זיוה וביקשתי לדבר עם עו"ד ונאמר לי כי עורכי הדין לא מדברים עם הלקוחות ושהפקידות מוסמכות לענות לי על כל השאלות. ובכול זאת העבירו לי את ז'ניה שהיא אחראית, מיותר לציין כי התנהגותה של ז'ניה היתה מכוערת ביותר ואפילו ניתקה לי את הטלפון בפנים.
אני לא התיאשתי ורציתי להבין על מה יש לי חוב לחברה? והתקשרתי שוב. הפעם ענתה לי אהובה בצורה מאוד מכובדת וניסתה לעזור לי אך מסרה לי שהיא לא יודעת על מה החוב והיא בקשה שאדבר עם שרות הלקוחות של פלאפון שוב אולי הם יראו לנכון שאני לא חייבת ויסגרו לי את התיק. הם לעומתה בקשו שאני יראה להם ששילמתי את החשבוניות הנ"ל ולא הם דורשים ממני את התשלום. בבנק כמובן אין באפשרותי להוכיח להם כי חומר לאחר 7 שנים הולך לגניזה ובנוסף החשבון הנ"ל סגור כבר יותר מ-8 שנים.
לא ניראה לי הגיוני שחברה מכובדת כמו פלאפון תשאיר חוב פתוח 9-10 שנים ותבוא לדרוש אותו בצורה כזאת. וגם אם קיים חוב איפה הייתם 9-10 שנים מדוע משנת 98 לא שמעתי מכם? כיצד זה יתכן?
שמי ז'קלין עזריאל
כספי/עוגמת נפש/בזבוז זמן יקר סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר עזריאל בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה