פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מכשיר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏25 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
לוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוח פלאפון המחזיק ברשותי מספר של מכשירים.
בכל פעם שאני מגיע למרכז השירות לתקן מכשיר אני נאלץ לסור שוב ושוב למרכז השירות עקב כך שהמכשיר לא מתוקן כמו שצריך הפעם הנושא עבר את הגבול כיון שהפעם יצאתי מהמרכז שירות עם המכשיר בסביבות השעה 11:00 ונאלצתי לחזור עליו בשעה 12:30 כיון שהמכשיר הפסיק לתפקד בכל פעם קודמת נתנו פיצוי של שעה מתנה וכדומה הפעם אני דורש הרבה יותר לא יכול להיות שאני יצטרך לבזבז זמן דלק כוח והרבה עצבים וחברת פלאפון לא תשנה את דרכיה כמו כן יש צורך לציין לטובה את העובדים במקום על הנדיבות וההבנה אבל הפעם דעתי נחרצת לקבל פיצוי הולם וראוי.
בתודה מראש
והמתנה לתשובות אביחי סמכה
בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
פיצוי שיהיה ראוי או הפסקת חוזה העבודה וקבלת החזרים כספים על כלל המכשירים!!! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. מנהלת בחברתנו יצרה קשר עם מר סמכה בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה