פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר בפרסום נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי לפני שלושה שבועות התקשרה נציגה של פלאפון ואמרה לי שיש מבצע ממוקד שאפשר להחליף שלושה מכשירים שברשותי לדגם חדש, היא נתנה לי את שלושת הסוגים של הדגמים ואחד מהם היה L7 החדש, בסופו של דבר קבעתי איתה ליום ראשון בשעה 14.00.
הגיעה יום ראשון ושום נציג לא הגיע ולא התקשר.
אני התקשרתי בערב לשרות לקוחות וביררתי את הנושא למה לא הגיעו ונציג השרות לא נתן לי הסבר.
ביום חמישי אחרי התקשרה נציגת שרות לבני ואישתי אמרה לה שתתקשר אלי כי רק אני מטפל בעניין, וכשחזרתי מהעבודה אישתי שאלה אותי אם התקשרו אלי ואמרתי לה שלא התקשרו.
באותו ערב התקשרתי לשרות לקוחות של פלאפון ודיברתי שם עם נציגת שרות והסברתי לה את השתלשלות המקרים לגבי המקרה שקרה לי והיא ביקשה סליחה על מה שקרה וקבעה איתי פגישה ליום שלישי לגבי החלפת המכשירים, באותה שיחה וידאתי איתה שבין המכשירים נמצא הדגם L7 והיא אמרה לי שכן וכדי להיות רגוע היא אמרה לי שהשיחה מוקלטת.
הגיע יום שלישי והגיע מנהלת אזור לביתי והיא נתנה לי לבחור שלושה מכשירים שאף אחד מביניהם הוא לא L7 כשהסברתי לה שאני רוצה רק את הדגם הספציפי הזה היא אמרה לי שהיא תבדוק מה קרה והיא תיתן לי תשובה מחר או מחרתיים.
אחרי יומיים התקשרה אלי נציגת שרות ואמרה לי שזה לא ברור להם איך אמרו לי שיש את ה L7 להחלפה כי הדגם הזה לא בסדרה שמחליפים והם מבקשים סליחה על מה שקרה.

עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אלון בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה