פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מכשיר חדש במכשיר מתוקן משומש נושא התלונה:
ממן יצחק שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשתי מכשיר מסוג Motorola Q
במשך החודש המכשיר עבר אין ספור תקלות מזעריות כמו הקפאות לשניות ספורות, מסך לבן לשניות ספורות ושגיאות כאלה ואחרות במערכת ההפעלה שלו.
אתמול(27.05) המערכת של המכשיר קרסה לגמרי, באתי עם המכשיר למרכז התיקונים של פלאפון בתל אביב, שם התברר כי המכשיר פשוט מת והם החליפו לי אותו במכשיר אחר, אותו מכשיר אחר הוא Motorola Q מתוקן ומשומש הכולל שריטות וליכלוך על הפלסטיקה.
לאחר שסירבתי לקבל מכשיר מתוקן ומשומש הם אמרו שהם יסדרו את הבעיה ועליי לחכות עוד שעה+ לקבלת מכשיר חדש.
הגעתי לאחר שעה וחצי שוב כדי לאסוף את המכשיר החדש והתברר לי שכל מה שהם עשו הוא להחליף את הפאנל הקדמי של המכשיר בפנאל חדש, הפלסטיקה האחורית היא אותה פלסטיקה שרוטה ושייכת לאותו מכשיר מתוקן ומשומש.
פנתה אליי מישהי שהציגה את עצמה כ"מנהלת" והיא אמרה שזה מה שמקובל וזה מה שיש ולא ניתן לעשות שום דבר גם אם אני אגיע לדרגים הגבוהים בחברה.
אני טענתי שאני קניתי מכשיר חדש, שכנראה היה בו פגם, אותו מכשיר הובא לתיקון ומן הראוי שאם לא ניתן לתקנו יש להחליפו במכשיר חדש ולא מתוקן משומש.
כאשר ביקשתי להתנתק עקב השירות הבזוי הזה הם ביקשו 6700 שקל קנסות ועלות מכשיר על מנת שאני אוכל להשתחרר מהם.
הם טוענים שכאשר רכשתי את המכשיר לפני כחודש התחייבתי ל 36 חודשים, מה שלא נאמר לי על ידי הנציג שלהם כאשר קניתי מכשיר חדש והעברתי אליו את הקו הקיים אשר קיים קרוב ל 6 שנים בחברה!
בנוסף לזה במכשיר המתוקן שקיבלתי לא הועבר ספר הטלפונים שלי וכל שאר המידע אשר היה במכשיר המקולקל בטענה שלא ניתן לעשות זאת כי המכשיר פשוט מת. וכאשר ביקשתי שיפצו אותי על אובדן הנתונים בגלל שהם מכרו לי מכשיר פגום לא קיבלתי שום מענה מצידם, הם טענו שכרגע לא ניתן לעשות שום דבר והם ישלחו את המכשיר המקולקל למעבדה מתקדמת יותר על מנת לנסות להציל ממנו את המידע שאבד וזה עלול לקחת שבועיים אם לא יותר.
מה ניתן לעשות? אני מרגיש שדפקו אותי ואף אחד לא בא לקראתי בחברה, וגם אם אני רוצה להתנתק אין לי את האמצעים לשלם את הקנס הגדול שהם מבקשים.
עוגמת נפש, עלבון, כספי, סוג הנזק :
קבלת מכשיר חדש, ביטול ההתחייבות ל 36 חודשים וחזרה למספר חודשי ההתחייבות שנשארו לי מרכישת המכשיר הקודם, אופציה לשידרוג המכשיר וקבלת זיכוי מלא על המכשיר תיהיה אפילו טובה יותר. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. מנהל בכיר בחברתנו יצר קשר עם מר ממן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה