פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשובה לקוניית נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
התשובה שהתקבלה בגין התלונה היתה לקונית ולא עיניינית, למכתב התגובה צורף העתק המחוזה שנחתם וכמובן אף אחד לא טורח לקרוא אותו וציפינו לקבל קצת יותר התייחסות מאשר מס' שורות לא עינייניות.

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
אנא ציינו מספר תלונה או פרטו את התלונה על מנת שנוכל לבדוק את התלונה.
. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה