פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שדרגתי את הטללפון וברצוני לבטל עסקה מאחר לפני מועד 14 יום הקבוע בחוק נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
נציגי השירות שמכרו לי את הטלפון לא ציינו בפניי את התשלומים אותם אצטרך לשלם במקרה של ניתוק הטלפון. לאחר שהדבר התברר לי רציתי לבטל את העסקה אך הנציגים הטלפונים טענו כי אין אפשרות לבטל עסקה פרונטלית במסגרת זמן של 14 יום.
כספי סוג הנזק :
איך אוכל להשתחרר מההתחייבות ולחזור למצב הקודם פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר ביטון בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה