פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות חוזרות ב K1 נושא התלונה:
עמר אור שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏30 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
המכשיר אצלי מזה חודשיים ולפחות פעם בשבוע ישנה תקלה חדשה
לאחרונה התחילה תופעה של תפריטים נתקעים ועד שלא מאפסים את ההגדרות המכשיר משנה את התפרטים לפי מה שבא לו לאחר פנייה לחברה נאמר שאין להם פיתרון לתקלה הזו ושאני צריך להתמודד עם מה שהפלאפון יציג מה שאומר שמעכשיו הפלאפון שלי מכתיב לי מה יופיע ואיפה בתפריט ואיזה לחצן יהיה באיזה מקש.
לאחר שיחה עם "מנהלת" במוקד היא הציעה לי לקבל מכשיר אחר כששאלתי אותה איזה מכשיר היא תיתן לי במקום התשובה הייתה V3 כאשר אני ימשיך לשלם על K1 מה שאומר שאני ישלם פי 2 בשביל מכשיר פשוט יותר
כשאמרתי לה שאני לא מוכן שאם אני מקבל מכשיר אחר אני רוצה מכשיר בשווי שאני משלם היא אמרה לי " תגיד תודה שאני בכלל מציעה לך משהו" בנוסף לזה בכלל כל הטרטורים האלו אני מפסיד כל פעם שעות עבודה בגלל שהם עובדים רק עד 6 וחצי בערב ואלו גם שעות העבודה שלי
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה למכשיר באותו סדר גודל של מחיר פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית בחברתנו יצרה קשר עם מר עמר בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה