פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה העבירה את פרטי כרטיס האשראי שלה לספק חיצוני כדי שיחייב אותי נושא התלונה:
זינגר אודי זינגר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏01 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני כותב את השורות האלו ואני לא מאמין בכלל שכזה דבר יכול לקרות. לפני כחודשיים בדקתי את החשבונית שלי משום שהחיוב נראה לי לא הגיוני וגבוה מדיי. דיברתי עם נציג השירות והוא הפנה את תשומת ליבי לעובדה שאני מחויב דרכם עבור ספק חיצוני שמתישהוא (גם הם לא ידעו תאריך מדויק) אישרתי לו לחייב אותי דרכם ע"י שליחת אס אמ אס.
ה"שירות החיצוני" היה דרך חברה ששמה איננה זכור לי והיא סיפקה שירות לוטומט ששולח לי טופס לוטו כל שבוע בעלות של 50 או 100 ש"ח!!
חברת פלאפון פשוט חתמה הסכם עם ספק חיצוני , העבירה לו את פרטי כרטיס האשראי שלי וחייבה אותי דרכם משום שחברת הלוטומט איננה יכולה לגבות ממני תשלום ישירות.
אישור העיסקה לטענתם היה אס אמ אס שנשלח מהמכשיר שלי.
בחודש שעבר עדיין חויבתי בכמה שקלים על ביטול העיסקה.
אחרי צעקות קיבלתי חודשיים גלישה חינם בדור השלישי. זה הפיצוי.
איך מעיזים לעשות דבר כזה? להעביר את פרטי כרטיס האשראי שלי ללא ידיעתי לחברה אחרת? נפלתם על הראש??
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר זינגר בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה