פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבונות מנופחים ועסקה שבוצעה מול נציג שרות נושא התלונה:
שוסטר דינה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏09 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
איזור תעשיה חדש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מנויה בחב' פלאפון כבר כמה שנים רצופות תחת מסלול שנבחר לפני 3 שנים ושילמתי בצורה סדירה בה.קבע את כל החשבונות , בחודש 11/06 הסתיים המסלול ונציגי החברה לא הודיע לי על כך ואני המשכתי במסלול ללא ידיעה שניתן לשנות מסלול ובחודשים האחרונים התחלתי לקבל חשבונות בסכומים כפולים וברגע ששניגשתי לחב' פלאפון לברר את הענין , הם פשוט שלחו לי נציג מכירות לבית והוא ביצע לי עסקה ברכישת מכשיר חדש שבו אני מחוייבת ל 3 שנים ולמכשיר הישן חייב אותי לעוד שנה של התחייבות . הנציג מכירות ברגע ההסבר אמר לי שאת המכשיר הישן אני לא אשתמש בו יותר ולא הסביר לי שיש לי רק 14 יום להתחרט על ביצוע העסקה.
בהגעתי למשרדי פלאפון באזה"ת החדש בנתניה הבת שלי התלוותה אליי וניסיתי לבדוק שוב את ענין העסקה שבוצעה בביתי ואז נודע שהביטוח על המכשיר החדש היה בתעריף יותר יקר וזה הם הסכימו במקום לתקן ובאותו הזמן גם הבנתי שבעצם כל העסקה שביצעתי אינה נראת לי והנציג פשוט החתים אותי על ניירת ללא לתת לי הסבר מדויק שאני בעצם מחוייבת בשני מכשירים על פי דקות למס' שיחות בחודש.
ובזמן בירור מול נציגי שירות הודיע לי שאין באפשרותי לבטל או לשנות עסקה אחרי 14 יום . אני אשה בת 72 מתקיימת מק.זקנה וחולת לב . אף אחד לא מוכן להבין אותי ולבוא לקראתי בשינוי או ביטול עסקה חדשה אין לי צורך בשני מכשירים ולא רוצה להיות מחוייבת לטווח ארוך . המכשיר משמש אותי לשעת חירום בזמן התקפה של הלב ואני היום נאלצת לסגור את המכשיר כי אין באפשרותי לממן שני מכשירים . אנא עזרו לי לגבי בדיקת חשבונות מנופחים וביטול עסקה שביצעתי ולבחור מסלול למכשיר הישן שיש ברשותי ללא התחייבות למס' שנים .
אודה לכם על היחס והקשבה .
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה ובחירת מסלול ובדיקת חשבונות של חודשים אחרונים פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר שוסטר בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה