פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק כספי,נציג שירות שלא חזר אליי,ביקשתי לבטל ולא חזרו אליי,שקר של נצ"שde נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ב"ב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים בערך התברר לי שאני מחוייבת כל חודש 23 ש"ח עבור דיבורית של האוטו כאשר במעמד הרכישה לא הובהר לי שאני מחוייבת אלא מזוכה בחשבון החודשי שלי.פניתי לפלאפון עם טענתי ולא האמינו לי ולכן ביקשתי לנתק את כל המנויים שלי(יש לי 2 קווים של פלאפון) ,אחראי משמרת דיבר איתי,אמר לי שהוא מעביר אותי למחלקת ביטולים,התנתקה השיחה ומאז לא חזרו אליי מפלאפון ובוודאי שלא ביטלו לי את המנויים,דיברתי איתם כמה פעמים מאז ואף נציג לא עזר לי רק אמרו שיחזרו אליי....חוצפה!!!!!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לזכות אותי עבור חיובים של הדיבורית פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' סימיאן בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה