פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת שיחות נושא התלונה:
קולניקוב יונתן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח די וותיק של חברת "פלאפון".לאחרונה שדרגתי מכשיר שלי למכשיר דור ה-3 "MOTOROLA I-815".אחרי כחודש בגלל הבעיות שהתגלו במכשיר,החליפו לי אותו למכשיר אחר-"MOTOROLA K3".ההחלפה בוצעה תוך כדי ביטול עסקה וביצוע עסקה חדשה.במסגרת עסקה הקודמת שילמתי על מכשיר 29 ש"ח ועל חבילה של 230 דקות עוד 99 ש"ח.בעסקה הנוכחית אני משלם כבר 63 ש"ח על המכשיר ו 115 ש"ח על אותה חבילה.חשוב לציין שאני לא מדבר הרבה וחשבוניות שקיבלתי בעבר היו על 100-150 ש"ח.כיום אני מקבל חשבוניות של 200-300 ש"ח בלי שהתחלתי לדבר יותר.ביצעתי כמה בדיקות וראיתי שפשוט מחייבים אותי על כמות דקות שלא דיברתי.אני רוצה לבטל עסקה,אבל לא נותנים לעשות זאת,בגלל שהתחייבתי לחברה ל 36 חודשים,אלא אם כן,אני אשלם להם קנס יציאה של 1500 ש"ח.מבקש את עזרתכם בעניין.
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה בלי קנס פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר קולניקוב בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה