פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים בהיותי חיילת רכשתי מכשיר בהתחייבות מחברתפלאפון בסוף 10/06 שידרגתי את המכשיר הנ"ל למכשיר V3 ברשת פלאפון...לאחר מס' חודשים המכשיר החל לעשות בעיות לאחר מס' ביקורים בחברה ומריבות אין סוף עם שירות הלקוחות הטלפוני הוסכם לשלוח לי שליח שיאסוף את המכשיר מביתי לתיקון ויחזיר אותו מיד אחר כך.
השליח לא הגיע ולכן פניתי שוב לשירות הלקוחות הטלפוני בעל השירות המזלזל והדיבור המגעיל של נציגי החברה, הובטח לי מכשיר חדש מדגם אחר שאגיע לחבר.
למחרת הגעתי לחברה ולא הייתה שום הזמנה על שמי בחברה לאחר בירורים והפסד עבודה של כ-4 שעות קיבלתי מכשיר חדש שהגעתי הביתה נוכחתילדעת שוב שהמכשיר לא תקין והוא בכלל לא חדש.
התקשרתי לחברה בדרישה להתנתק מהם,להמשיך לשלם על המכשיר שרכשתי לפני כשנתיים אך איני מוכנה לשלם על המכשיר שרכשתי ב10/06 ועמלת יציאה בטענה שאינם עמדו בחוזה מצידם ולא סיפקו לי את מה שמגיע לי בתמורה הוסכם לספקלי מכשיר חדש מאותו דגם אך אני איבדתי כל אמון בחברה פלאפון.
במקביל פלאפון העבירו לי אתהורדת החשבון הטלפוני בלי ידיעתי לשבוע קודם וששאלתי מדוע זה נעשה הנציגה השתיקה אותי בפיצוי של "60 דק' מתנה" ואמרה שהכל מסודר וניתקה לי בפרצוף אחריי מס' שעות חזרה אליי נציגה אחרת ואמרה שהעניין בטיפול.
אין לי מושג אם זה חוסר תקשורת בתוך החברה או רק שקרים אבל כרגע דרישתי היא מפלאפון ניתוק מידיי ללא עמלת יציאה
עוגמת נפש,זילזול,ביזבוז זמן וכסף הכל יחד סוג הנזק :
ניתוק מחברת פלאפון ללא עמלת יציאה ותשלום על המכשיר שנרכש ב-10/06 ורק על המכשיר שנרכש ב-06/05 כי הם לא עמדו בצד שלהם בחוזה בנינו פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' בן גיאת בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה