פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי נושא התלונה:
סבג אמיר שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב לאחר 8 שנים כמנוי בחברת פלאפון ביקשתי לסיים את ההתקשרות עם חב' פלאפון בתאריך 18.04.06 יום ד' הגעתי למרכז השירות לקוחות בבאר שבע שם מילאתי טופס ניתוק ונאמר לי שתוך 24 שעות המכשיר יהיה מנותק כמ כן ידעו אותי לגביי קנס יציאה שעמד באותו תאריך בסביבות 40 ש"ח הסכמתי לכך בפועל נותקתי רק בתאריך 30.4.06 יהיה מיותר לציין שלפני תאריך ההגעה למרכז
השירות יצרתי קשר מס' פעמיים עם מוקד שירות הלקוחות בטלפון שם נאמר לי שישלח לי טופס ניתוק לביתי פעמיים ולא נשלח עד שהגעתי בעצמי למ. השירות הפרונטלי אני מבקש לדעת למה אני צריך לשלם קנס יציאה עם בפועל רק נותקתי בסוף החודש ולכן לא חל עלי קנס יציאה כמו כן בחשבונית של תאריכים 22.03.07 - 21.04.07 מופיע לי חיוב עבור שיחת ועידה 5.80ש"ח מעולם לא ביקשתי ליהות מנוי על השירות גם בחשבונית של תאריכים 22.04.07-21.05.07 אני מחוייב יחסית על שירות שיחת ועידה למה?
כספי סוג הנזק :
החזרת כסף שנלקח שלא כחוק פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר סבג בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה