פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול והתחשבות מצד החברה ! נושא התלונה:
סמילה גיא שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
מוקד שירות לקוחות במתחם קוסמוס אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24-06-07 ניגשתי למוקד שירות לקוחות פלאפון במתחם קוסמוס באשקלון על מנת להחליף מכשיר לדגם אחר מכיון שמכשיר שברשותי - מוטורולה e815 אינו תקין גם לאחר שתוקן בחברה לפני כחודש ימים. ביקשתי להחליף את המכשיר למכשיר דור שלישי אחר ולאחר כ שלוש שעות ממש בהן אני מנהל משא ומתן עם הבחור מעבר לדלפק ועם סגן מנהל הלקוחות הם הציעו להחליף לי מכשיר לדגם lg אך הם טענו שאני מחוייב לקנות את האביזרים שהם : מטען , סוללה , כרטיס זיכרון ועלותם בין 250 ל 350 ש"ח. לאחר ויכוח חוזר ונשנה וניסיוני להבהיר כי זה לא ראוי ולא הגיוני שאני אשלם על האביזרים במקום לקבלם בחינם כי הרי שאני מחזיר את המכשיר שלי (מוטורולה e815) אני מחזיר אותם עם כל האביזרים כי הרי אין לי בהם צורך ולא ניתן מן הסתם להשתמש בהם בדגם ה - lg שאותו רצו להחליף לי את המכשיר. ברצוני לציין כי לפני כחצי שנה לערך ניגשתי לתקן את המכשיר שלי e815 ולאחר 3 שעות שבו היה בתיקון הם אמרו שהמכשיר לא תקין והם נאלצים מיוזמתם ללא כל בקשה שלי להחליף לי מכשיר, אכן המכשיר שלי הוחלף לסמסונג ולאחר שבוע ימים חזרתי לדרוש את המכשיר שלי e815 מאחר והסמסונג לא היה תקין ולא הייתי מעוניין בו ! אז עכשיו שאני ביקשתי מיוזמתי להחליף את המכשיר , טען סגן המנהל של פלאפון כי כבר נעשה בעבר החלפת דגם ואי אפשר לבצע זאת בשנית.. והסברתי לו עד ככדי תחנונים שיבין שלא אני רציתי לבצע את ההחלפה בפעם ההיא לפני חצי שנה אלא הם אמרו שהמכשיר לו תקין ואין להם במלאי מכשיר כזה אחר לכן הם "יפצו" אותי וייתנו לי מכישיר אחר - סמסונג, אך כנראה שלא עניין אותו והוא דבק בשלו. כל מה שרציתי סך הכל היה שייתן לי את ה מכשיר lg עם האביזרים שזה המטען סוללה ואפילו ויתרתי על הכרטיס זיכרון אך שוב סגן המנהל סירב בתוקף ואפילו כתב במחשב הערה בצבע אדום שלא לאפשר ללקוח קבלת ה lg ללא קניית האביזרים. יצאתי לאחר 4 שעות ממש שבהן כלו כוחותיי מלהסביר את כוונותיי ויצאתי בוש פנים משם ולא ציפיתי שכך ייתייחסו ללקוח של כ - 8 שנים ושיש לו 4 מכשירים תחת אותו שם לקוח.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת דגם המכשיר מבלי הצורך מצידי לקנות את האביזרים הנלווים . פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר סמילה בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה