פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מכשירי פלפון שברשותי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי 5 מכשירים של פלאפון . שניים נפלו אחד לא נדק השני צריכים ללחוץ על הסוללה כדי שידלק. פניתי לחברת פלאפון על מנת שיתקנו לי את המכשירים . דבר ראשון טטרו אותי בין נציגים. ואחת המוקדניות אומרת לי וני מצטתת "תדביקי את הסוללה עם דבק"!!!! .
אני משלמת כל חדש דמי מוי וזאת הפעם האשונה שאני מבקשת תיקון של מכשיר והם מבקשים כסף. הסוכן שהחתים אותי על החוזה אמר שזה כולל תיקונים.
נציגי השירות א התייחסו ברצינות לפנייתי ואף אמרו את יכולה לנתק במרכזי השירות.
כרגע ני מחכה לנספח בצע וחוזה התקשרת כ דבר כזה לא ייאומן.
אני מבקשת שתעזרו לי בטיפול בפנייה כי לא ייתכן שייתחסו ללק' בזלזול ויגידו תיקוניםן זה אקסטרה כסף לפי החוזה.
אנ כרגע אאלץ לנתק ת המכשירים שיש לי כי אין לי בהם שימוש אם הם לא עובדים. ובפלאפון מבקשים קנסות של אלפי שקלים!!!!
עגמת נפש ו סוג הנזק :
טיפול בפנייתי בהקדם אם זה תיקון המכשירים ללא עלות נוספת. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר חטיב בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה