פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות חברת פלאפון בנוגע לחוזים לא חוקיים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מעשה שהיה (ועדיין נמשך)
לפני מספר שבועות ניגשנו לנקודת מכירה של חברת פלאפון בתלפיות, ירושלים, כדי לשדרג מכשיר ומסלול לאבי, שהוא לקוח של פלאפון משנת 1989! (כן, 18 שנה). בנוסף לאבי, אמי ואחותי גם כן לקוחות פלאפון.
בזמן שישבנו אל מול נציגת השירות, ביררנו על איחוד שלושת המכשירים לחבילה משפחתית/עסקית אחת, ולתדהמתנו גילינו שיש בידינו בעצם 5 קוים (למרות שבפועל ישנם אך ורק 3 מכשירים).
אחד התווסף לפני כשנתיים כאשר אמי רצתה לשדרג את המכשיר שלה, והשני לפני מספר חודשים כאשר אחותי שדרגה.
מבירור קצר מסתבר, שבזמן שאמי שדרגה את מכשירה, הוצע לה תוכנית לשמור את המכשיר הישן וכו' וכו' כדי לחסוך בעלויות של קו חדש, והיא גם תקבל מספר חדש (אני מניח שהתוכניות הנ"ל והצעות ה"ייעול" של החברה, הכל כדי שתמשיך לשלם להם על הקו והמכשיר הישנים מוכרות), ואכן אמי קיבלה מכשיר חדש, עם קו חדש, אך לקו הישן מאותו יום לא היה מכשיר משוייך, והוא כלל לא היה פעיל. לטענתם, זו בעיה שלנו שנזכרנו רק עכשיו, והם מזכים אותנו בחודש אחד כאות מחווה.
בירור נוסף מול אחותי, הסתבר שלפני מספר חודשים בדרכה לבסיס, עצרו אותה בדוכן פלאפון, והציעו לה לשדרג וכו', והיא הסכימה. חשוב מאד לציין שמי שהופיע כבעל הקו הוא אני והורי, והתשלום מתבצע על ידי אמצעי תשלום על שם אבי. שמה של אחותי כלל לא מוזכר בשום דרך שהיא כבעלת המכשיר או כמשלמת עליו. הנציג הסתפק בכך שאחותי אמרה לו שאמא שלה מרשה לה לשדרג, ולא טרח לבדוק בעצמו מול בעל המכשיר והקו היא אכן יכולה לשדרג את המכשיר והקו, ולחתום על חוזה התקשרות למשך 3 שנים לקו החדש, ושנה לקו הישן. גם במקרה זה אין מכשיר משוייך לקו, ולא נעשתה ולו שיחה יוצאת או נכנסת אחת למספר החדש.
במעמד השיחה מול נציגת השירות, דרשתי לראות אסמכתא כלשהי שאחד מבעלי המכשיר אישר לאחותי לשדרג את המכשיר, ורצוי מאד שזו תהיה אסמכתא בכתב (היא אכן ביקשה מאמא שלי לשדרג את המכשיר, אך הדבר נעשה בשיחות חולין יומיומיות, ולא משהו קונקרטי במעמד השדרוג, ובטח ובטח שלא לעסקה הזו שהיא חתמה).
חברת פלאפון לא המציאה לי שום אסמכתא של אישור מבעל המכשיר, ורק מתעלעלת בי, מעבירה אותי מנציג אחד לאחר, מבטיחים לי שיחזרו אלי תוך יום, תוך יומיים, ושום דבר. כאשר אני יוצר עמם קשר, זה כרוך לסיפור כל המעשיה מהתחלה, כרוך בהבטחות שווא שהנושא מטופל ויטופל. ביקשתי כתובת או מספר פקס כדי לשלוח מכתב כתוב, 3 שבועות עברו מאז הפעם הראשונה והכתובת היחידה שיש לי לשלוח את המכתב, היא זו שמצאתי בעצמי באינטרנט (ואני בכלל לא בטוח שמכתב הנשלח לכתובת כללית או מספר פקס כללי, יגיע למי שבאמת יכול לתת מענה), ואני עדיין משלם על מה שאני לא צריך לשלם.
מיותר לציין, שבאחריותו של הנציג שירות לוודא עם בעל המכשיר באופן אישי על שדרוג (לדעתי החוק מחייב גם אישור בכתב), ואין הוא יכול להסתמך על "מילה" של האדם שעומד מולו.
אני יזמתי יותר מעשר שיחות לנציגי פלאפון (את השיחה או השתיים שהחברה יזמה, הם בחרו לעשות זאת מול אחותי, למרות שנדרשו לדבר אך ורק איתי), עם הבקשות שלי לבטל את העסקה כיוון שהיא לא חוקית, אך כשזה נוגע לביטול עסקאות הדבר כרוך בפרוצדורות, קנסות, תשלומים מכתבים ומה לא, אך כשזה נוגע לשדרוג או להוספה, זה ניתן לביצוע בו במקום, אפילו אם אין אישור מבעל המכשיר
אני מאסתי בפניות טלפוניות, ודיבורים עם נציגי שירות לקוחות, וסך הכל אני רוצה שחברת פלאפון תבטל את העסקה הלא חוקית, ותזכה אותי על החלק בעסקה של אמי המתייחס לקו שאינו בשימוש.
כל מה שמופיע ברשימה סוג הנזק :
ביטול העסקאות הלא חוקיות. זיכוי על העסקאות המנוגדות להסכמים בעל פה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר דותן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה