פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול מחפיר בי ובאחי עד מצב של גירוש מסניף רשת פלאפון נושא התלונה:
פלדמן מתן שם/כינוי:
‏שבת ‏30 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום שמי מתן פלדמן ולי נגנב מכשיר טלפון סלולארי בעת בילוי בים (ביום שישי)
הגעתי עם אחי הקטן(עודד) שהוא בעל יפוי כח ברשת פלאפון לסניף הרשת בכפר סבא במוצאי שבת ב30/06/07 חיכיתי עם אחי כ25 דקות עד אשר נענו על ידי נציג. כאשר נענו הגעתי וביקשתי מכשיר חדש ביקשו אישור מאימי שהיא בעלת החשבון ברשת. אימי נתנה אישור לכך טלפונית ואז החלנו בביצוע העיסקה אני לקוח של הרשת יותר משלוש שנים ויש לי ביטוח כל זמן שהייתי ברשת.
על פי התקנון של רשת פלאפון כל מי שיש לו ביטוח יותר משלוש שנים זכאי לקבל מכשיר בחינם.
כשהגעתי אמרו לי שעליי לשלם כ598 שקל על המכשיר החדש אני אמרתי להם שאני כבר מנוי לשירות יותר משלוש שנים (מדובר במכשיר מוטורולה K-1) אז הם אמרו לי שהם בודקים והנציגה אמרה שאהשירות שלי בוטל כחלק מהעיסקה של השידרוג של המכשיר מלפני חצי שנה אני אמרתי להם שהם לא אמרו כלום על זה שהעסיקה תתבטל והם היו צריכים לאמר במהלך השידרוג שזה מה שיקרה אז פתאום הגיע האחראי מישמרת של הסניף "אלרועי" והתחיל להתלהם וקטע אותי בדברים תוך כדי שאני ואחי מנסים להסביר לו את הטענה שלנו אז הוא הבין שצדקנו אז הוא אמר לנו שאם אנחנו רוצים משהו זה יהיה אך ורק 20% הנחנה על ה598 שקלים שניצתרך לשלם אמרנו לו שבשום פנים ואופן לא נשלם כזה סכום אז הוא אמר לנו טוב תודה תצאו עכשיו מהסניף אמרתי לו שאני הלקוח ואני רוצה לסיים לאמר מה שאני רוצה אז הוא אמר לנו יופםי אני לא רוצה לשמוע אתכם תצאו עכשיו מהסניף.
אז אמרתי לו חכה חכה אתה עוד תשלם על זה ותחטוף תביעה.
הוא אמר יופי עכשיו תעופו מפה.
מה שקרה פה היה זילזול לא יאומן בלקוח ובמיוחד בלקוח שמשלם כל חודש כזה סכום במשך 5 שנים כבר.
אני דורש הסבר להיתנהגות הבוטה הזאת של "אלרועי" ופיצוי רציני מאוד מרשת פלאפון.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי גדול מאוד מצד הרשת על הזילזול הזה בלקוח. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר פלדמן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה