פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני יקדים ויאמר שאני לקוחה של פלאפון שנים רבות.

לפני חודשיים וחצי הגיע אליי נציג קשרי לקוחות של החברה ביוזמתו והציע לי דיל "מצויין" של החברה - להחליף לי את הסלולרי הישן בחדש ולקבל 900 דקות בתשלום חודש של 200 ש"ח לערך , כמובן שהסכמתי כי לכזה דיל איך אפשר לסרב ?

הגיעה החשבונית ולהפתעתי חוייב חשבוני בסכום של 660 ש"ח
כמובן שכעסתי נורא והתקשרתי למוקד והם התנצלו וזיכו אותי בסכום השגוי והסבירו לי שמעכשיו אני יקבל מבצע של 1200 דקות ב 300 ש"ח ,שוב מבצע מדהים לא ?
אז הסכמתי ,והמשכתי את ההתקשרות שלי עם החברה.
החודש שוב חוייבתי בסכום של 750 ש"ח (פחות הזיכוי 550ש"ח)
שוב התקשרתי למוקד ושמעתי מהנציגים ששוב נתנו לי מבצע שונה לגמרי ממה שסיכמתי עם הנציגים בחודש שעבר.
נתקלתי בנציגים ומנהלים אטומים שלא מוכנים להקשיב וכמובן לא מוכנים להחזיר אליי את כספי שנלקח ללא אישור.

אני מקווה שתוכלו לעזור לי כי חברת פלאפון לא מוכנה לעזור.

תודה מראש
כספי סוג הנזק :
החזר כספי וביטול עיסקה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' אוחיון בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה