פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לאחר ניתוק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודר אפריל ביקשתי לנתק את קו הפלאפון ואכן הקו נותק
באותו מעמד שאלתי אם יש איזה חובות כל שהן ואם יש אני מבקש לשלמם עכשיו
לאחר בדיקה נאמר לי שאין חובות וביקשתי ממנה לציין זאת על מכתב המאשר את הניתוק שבו כתבה "אין יתרות"
באותו זמן גם החלפתי בנק שבו הייתה משולמת ההוראת קבע לפאפון
לפני כשבוע אני מקבל טלפון מהבנק שהוראת הקבע לפלאפון חזרה וחוייבתי בסך של 45 ש"ח
התקשרתי לפלאפון ושאלתי למה בכלל חוייבתי נעינתי כי החוב נבע מחודש ינואר ופברואר
לא הועילו כל ההסברים והם עומדים על שלהם שאני אכן ישלם את החוב בסך של 28.33 ש"ח
שאלתי האם אני מחוייב בחוב זה למרות שצויין שאין יתרה ?
והאם אני זכאי גם להחזר החיוב שחוייבתי בבנק?

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר ג'רסי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה