פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום במשך שנה וחצי שלא בצדק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33 גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
אני , יחיאל , עבדתי בחברת האוטובוסים "דן".
מתוך היותי עובד בחברה קיבלתי מכשיר SAMSONG של חברת פלאפון בכפוף להסכם של חברת "דן" עם חברת התקשורת "פלאפון".
בשנת 2005 פוטרתי מעבודתי.
מאז ועד היום, כל נסיונותיי לבטל את הוראת הקבע שלי אל "פלאפון" עלו בתוהו.
פניתי אל החברה לפחות 15 פעם , ואף הגעתי מס' פעמים למרכז השירות בפ"ת.
ניסיתי לעשות העברת בעלות עם עובד ב"דן" דרך חברת פלאפון אבל כל הנסיונות לא צלחו.
חברת פלאפון בחרה שלא להתייחס אליי ולפניותיי החוזרות ונשנות תוך התעלמות מצד נציגי הלקוחות במוקדים הטלפוניים ובמרכזי השירות וממשיכה לגבות ממני חודש בחודשו כ 69.60 ש"ח.
אודה לכם מאוד אם תעזרו לי בבעייתי.

עוגמת נפש וטרטורים. סוג הנזק :
החזר כספי , פיצוי על עוגמת הנפש תוך ביטול ההתקשרות שלי עם חברת פלאפון פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר קרני בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה