פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול זיוף והטעיה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מנהל אשכול רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ראשית ,רציתי להודות למערכת/וצוות אתר תלונה שרק בזכותם קבלתי תשובה מחברת פלאפון על התלונה שהצגתי בפניכם בפעם הקודמת.
התשובה של חברת פלאפון מאכזבת מתבססת על שקר וכזב ולא כפי שהם מציגים במכתב שקבלתי מהם שהיעד שלהם ליצור בסיס של אמינות והוגנות מול הלקוח או שהם עושים ממני צחוק או מעצמם .
וצרפו לי עם המכתב שלהם שני טפסים למכשיר הרכב שחתומים. לא יודע אם זה חתימה או קשקוש של מישהו בכל זאת אין לי העתק לחוזה הזה ובחיים לא חתמתי על החוזה הזה , זיוף באור יום ומה שמצחיק שתי חתימות שונות על שני הטפסים, שולחים לי אותם בלי בושה.
זה לא כבוד להיות בחברה שמרמה את לקוחותיה ואני כבר מתחיל לחשוד בכל החיובים שמבצעים על שמאל וימין בלי להבין מה זה בכלל
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מיידי והחזר כספי מלא פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר עאסי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה