פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לשלם על משהו עתידי שאני לא מקבל בעצם בגלל שאני מחוייב והקנס במחיר כל הכסף שאני אמור לשלם בעתיד לעוד 24 חודשים! בלי שאני מקבל מהם כלום! נושא התלונה:
אואקנין כפיר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏08 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מלפני שנה מכשיר בדוכן בקניון סי מול באשדוד פלאפון סמסונג 770 והתחייבתי לחבילה של 50 שקל לחודש ל100 דקות ומכשיר 30 שקל בחודש בתקופה הזאת עוד עבדתי ויכלתי לשלם ולא היו לי בעיות עכשיו כעבור שנה שאני סטודנט ולא עובד באופן קבוע רציתי לנתק את השיחות יוצאות אך מסתבר שאני עדיין צריך לשלם 50 שקל על חבילה של דקות גם כשאין לי שיחות אני לא מבין למה אני צריך לשלם להם כסף על משהו שאני לא מקבל בעצם מהם התנאי לצאת מהתחייבות הזאת היא לשלם להם את כל הכסף 1004 שקל על כאילו עוד 24 חודשיים עתידיים שאני הייתי אמור לשלם 50 שקל כאילו אני אמור לתת להם כסף על משהו שאני לא מקבל ואת כל זה כמובן הנציגה בקניון לא אומרת עם מישהו יכול לעזור לי בנושא הזה אני ישמח בתודה מראש כפיר
כספי סוג הנזק :
לבטל לי את החבילה הזאת ברגע שאין לי שיחות יוצאות כי גם כך אני לא יכול להשתמש בזה ועל מה אני משלם בעצם? פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אואקנין בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה