|
|
|
|
|
|
שרות לקוי וזלזול בלקוח |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 19/06/07 הגיע לביתי נציג של חברת פלאפון, החליף לי מסלול ומכשיר נייד.
הובטח לי, בכתב יד, ששרות התיקונים שלי ישאר ללא שינוי.
לאחר שבועיים בדקתי וגיליתי שהשרות בוטל לי.
מאז ועד היום שיברתי עם כ-8 נציגים של חברת פלאפון בטלפון ועם 2 נציגים בסניף יגאל אלון בת"א, וכולם ענו לי שאני צודק אך הפיצוי שהוצע לי היה מאכזב ומעליב. כשביקשתי לבטל את העסקה על סמך שרות לקוי נאמר לי שאין אפשרות לעשות זאת אך סירבו לתת לי את התשבוה הזו בכתב.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
ביטול העסקה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחראית פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי בחברתנו יצר קשר עם מר דודיוביץ בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
|
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|