|
|
|
|
|
|
תשלומים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.7 יצרה עימי קשר נציגת חברת פלאפון לאחר פניה קודמת בעניין חלוקת חשבונית למס' תשלומים , לתדהמתי נציגת השירות בישרה לי כי בעבור כל תשלום עליי לשאת בריבית נוספת של 5.5 ש"ח .
האם זה לא בושה שחברת פלאפון הגדולה והמפוארת גובה סכומים כאלה גבוהים על תשלום בתשלומים ? בושה!
בהמשך השיחה ביקשתי לקבל פירוט שיחות עבור מס' הפלאפון שלי ,הועברתי לשירות הלקוחות ושם לתדהמתי התבקשתי לשלם על הפירוט , ניתקתי את השיחה חבל להתעצבן על חברה שמזלזלת בלקוחותיה בצורה כזאת.
מה קורה לכם לעזאזל ?
אומנם מדובר בשקלים בודדים אבל למה לעשוק את הלקוחות שלכם , האם זה לא חלק מהשירות שמגיע לי בתור לקוח?
לי ולמשפחתי כ-10 מכשירי פלאפון בחברתכם והלוואי ויכולנו לעזוב.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
לשנות את השיטה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחראית פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר חרדון בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
|
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|