פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלומים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.7 יצרה עימי קשר נציגת חברת פלאפון לאחר פניה קודמת בעניין חלוקת חשבונית למס' תשלומים , לתדהמתי נציגת השירות בישרה לי כי בעבור כל תשלום עליי לשאת בריבית נוספת של 5.5 ש"ח .
האם זה לא בושה שחברת פלאפון הגדולה והמפוארת גובה סכומים כאלה גבוהים על תשלום בתשלומים ? בושה!
בהמשך השיחה ביקשתי לקבל פירוט שיחות עבור מס' הפלאפון שלי ,הועברתי לשירות הלקוחות ושם לתדהמתי התבקשתי לשלם על הפירוט , ניתקתי את השיחה חבל להתעצבן על חברה שמזלזלת בלקוחותיה בצורה כזאת.
מה קורה לכם לעזאזל ?
אומנם מדובר בשקלים בודדים אבל למה לעשוק את הלקוחות שלכם , האם זה לא חלק מהשירות שמגיע לי בתור לקוח?
לי ולמשפחתי כ-10 מכשירי פלאפון בחברתכם והלוואי ויכולנו לעזוב.
עלבון סוג הנזק :
לשנות את השיטה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר חרדון בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה