פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שימור לקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של חברת פלאפון מהיום הראשון שברשותי מכשיר סלולארי (שנת 99'). לקוח נאמן מאוד שלא פוזל לצדדים , ומאמין (כמה שזה ישמע נדוש) במונח "נאמנות לקוח". עד שלאחרונה נוכחתי לדעת שלא הכול ורוד. ברשותי מכשיר מדגם LG-830 אותו רכשתי לפני קרוב ל-3 שנים באחד ממקודי המכירה. המכשיר, על אף מצבו הפיזי התקין , גורם לתקלות של כיבוי והדלקה עצמי בעת קבלת שיחה ובעת הוצאת שיחה. הגעתי לאחד מסניפי החברה כדי לתקן את המכשיר ולהפתעתי גיליתי כי החברה רוצה לחייב אותי עבור מסירת המכשיר לתיקון בסכום של 200 ש"ח וזאת עוד לפני התיקון עצמו ולא כולל עלויות התיקון . הסברתי לחברה שעלות מכשיר חדש כזה היום היא 450 ש"ח ואין כל הגיון לשלם סכום זהה (הערכה של עלות התיקון) על תיקון מכשיר ישן. פניתי לנציגת שירות בכוונה אולי לשדרג את המכשיר אך מה שהוצע לי זה לקחת מכשיר נוסף (קו נוסף) ולהתחיל לשלם עליו בנפרד ובמקביל להמשיך לשלם על המכשיר הישן ואף לאבד את החזרי זמן האוויר שקיבלתי בעת רכישת המכשיר. הרגשתי שלחברה אין כל רצון לשמר אותי כלקוח (ותיק/נאמן ככול שאהיה) וכול רצונה הוא רק לחלוב כספים ולא להוקיר תודה ולשמר לקוח כל כך נאמן. כיום אני עדין עם מכשיר תקול שכבה ונידלק כל כמה רגעים וכול שנותר לי הוא להמתין לניידות המספרים!
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מכשיר/שידרוג במסגרת המסלול הקיים פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר שטרית בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
ראו תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה