פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב ניתוק וסירבול נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח ותיק בפלאפון, לאחר מספר תקלות ושירות לקוי ארוך בשנים החלטתי להתנתק. נציג אורנג' הגיע לביתי וכשהתקשרתי לפלאפון לשאול כמה קנס אני מקבל עבור העזיבה, נענתי כי את הנתונים "המסובכים" הללו ניתן להשיג עוד 3 שעות בלבד. כששאלתי בפליאה על כך, השיבו כי לוקח למערכת 3 שעות להנפיק את הנתונים!!! החברה מנסה בכל דרך לסכל את ההתנתקות וממציאה תירוצים שמגיעים לכדי גיחוח שהמערכת המחשבית שלהם לא מצליחה להשיג את הנתונים הנדרשים לדעת כמה קנס אני משלם... וכל זאת כדי לעכב את המעבר לחברה מתחרה כשהנציג של אורנג' היה אצלי ורצה לפצות אותי בגובה הקנס שאני אמור לשלם לפלאפון.

כשהם חזרו אלי אחרי 3 שעות - בחורה בשם סיוון - שירות לקוחות - היא נתנה לי את הנתונים - 450 ש"ח ועוד ייתרת תשלום על המכשירים. פשוט. כשעמדתי על שלי והבהרתי שברצוני להתנתק היא טענה שאני חייב להגיע לתחנה. זה לא נכון ולא חוקי. ניתן להשתמש יפה מאוד בפקסים. אחרי מו"מ קדחתני , היא נאותה לשלוח את הטופס ניתוק לפקס כדי שאחתום ואתנתק סופית. כמובן שהפקס לא הגיע...

תודה על כל העבודה שאתם עושים !

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר גרוס בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה