פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר נייד V3 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשים רכשתי מכשיר נייד מסוג מוטורולה V3 מסוכן מכירות חברת פלאפון
הובטח לי כי המכשיר הכי מתקדם בחברה בזמן הקרוב לא יהיו טובים ממנו בתקופת
התנסות שלי במכשיר גיליתי שמשהובטח לי לגבי המכשיר אינו נכון הקליטה נעלמת
תוך כדי השיחה ,סוללה ניגמרת לאחר שימוש קצר במכשיר,שעון מעורר לא מצלצל
ועוד הרבה בעיות בנוסף למכשיר אין כרטיס זיכרון !!!!למרות שהובטח לי שלא יהיו
בזמן הקרוב מכשירים מתקדמים יותר יצאה לשוק פלאפון מוטורולה המכיל כרטיס זיכרון הגעתי לתיקון מכשירים בסניף לתיקון המכשיר מהבעיה שהמסך של המכשיר
השחיר ולא יכלתי לראות בו שום דבר+הצפתי את כל התקלות המכשיר נמצא תקין
חוץ מהתקלה עם התצוגה והוחלפה זכוכית אך עם שריטוט על כל המסך!!!!כשיצרתי
קשר עם המוקד שירות לקוחות ביקשתי להעביר אותי לניתוק הנציג העביר אותי בלי
שום בעיה רק צין שלא כדי לי להתנתק מפני שהכנס יציאה מאוד גבוה,דיברתי עם
נציגה משימור לקוחות ציינה שהכנס גבוה ומאוד לא משלתלם לי להתנתק ואף נציג
לא היה מעונין להתמקד מאיזוה סיבה אני רוצה להתנתק כשביוזמתי העלתי את בעיותי נציגה נסתה לשכנע אותי והציע מבצע משלם אך כשהגעתי באותו יום לנציגת
שירות לקוחות בסניף התברר שמשסוכם עם נציגה משימור לקוחות לא תואם בכלל
ואני צריכה עוד להוסיף בנוסף בסביבות 100 ש"ח בחודש תמיד היתי מרוצה מהשירות
של החברה יכול להיות שאף פעם לא פנית לשירות הלקוחות אך כשפניתי לקבל הבנה
עזרה ושירות מאוד התאכזבתי .מקוה שפנייתי תשנה משהו לגבי השירות.י

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' נודלמן בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה