רמאות בביצוע שדרוג לחייל סדיר |
נושא התלונה: |
יום שני 11 יוני 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
עזריאלי ת"א |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
תלונה חריפה על רמאות, מסירת מידע כוזב, ביצוע פעולות בחשבון הבנק שלי ללא אשור. בני אלעד, חייל סדיר, פנה למרכז של פלאפון בעזריאלי במדים, ביקש לבצע שידרוג במסגרת תכנית חיילים ולשלם בעצמו מחשבון הבנק שלו. הנציג של פלאפון רימה אותו, מכר לו מכשיר L7 עפ"י המחירון המלא ולא חייל (
49.90 במקום 19.90!!!) ואמר לו כי אכן התשלומים יירדו מחשבונו. בתחילת החודש נדהמתי לגלות שחוייבתי ביותר מ-50 ש"ח עבור המכשיר.התקשרתי מייד לפלאפון ונציגת שרות הלקוחות ציינה מפורשות כי הנציג שביצע את המכירה דיווח כי קיבל אשור טלפוני ממני לחייב את כרטיס האשראי שלי - שקר גס !! - וחוייבתי לשלם 50.24 ש"ח? גם זו תעלומה, למה עוד תוספת ולא המחיר המקורי 49.90 ? כיצד חברת פלאפון מרשה לעצמה להכניס יד לכיסי וללא אשור לגבות כספים ?! בעסקה נכח גם חברו של בני כך שיש עוד אדם שיכול לאמת את כל הטענות שלנו. התקשרתי לפלאפון לדרוש הסבר ודיברנו גם אני וגם החבר שלי עם עובדת שהציגה עצמה בשם נטלי מנהלת עזריאלי ורמת גן. נטלי מסרה לחברי גירסה שונה לחלוטין על כך שבני חוייב ב29.90 עבור המכשיר ועוד 19.90 עבור חבילת גלישה !!!!!!
נטלי חזרה אלי כעבור מס. ימים ואמרה כי אכן משהו לא תקין בעסקה, קיבלה אשור לבטל אותה והזמינה אותנו לקבל חזרה את המכשיר הישן שהיה לבני או דומה לו ובכך לסיים את הפרשה. עקב כל התהליך הזה והחשד כי יש כאן הרבה מעבר לגלוי ביקשנו לשוחח עם מנהלה של נטלי וזאת עקב התנהגותה החוצפנית ותשובותיה הלא מדוייקות בלשון המעטה אך אבל אחד לא חזר אלינו . אינני מוכנה לקבל תשובות סתמיות ו/או שקריות כפי שקרה עד כה ואני מתכוונת לנקוט בכל האמצעים כולל מעבר לחברה אחרת, פרסום המקרה ונקיטת צעדים משפטיים אם אמשיך לזכות באותו יחס מזלזל ורצוף שקרים כפי שהיה עד עכשיו.
ממתינה להתייחסותכם המהירה ולא של נטלי !!אלא של אחד ממנהליה.
|
עוגמת נפש ועלבון |
סוג הנזק : |
זיכוי מלא ופיצוי כספי הולם. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|