פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות של נציגי מכירות וטרטור הלקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת יולי קיבלתי שיחה ממוקד פלאפון על כך שיש מבצע לעולים מחבר העמים, וכי ניתן להצטרף לתוכנית מיוחדת במחיר מוזל וכן לקבל מכשיר מוזל. נציג המכירות יצר איתי קשר וקבע פגישה, אולם שעה וחצי לאחר שקבענו נזכר להתקשר ולהגיד שהוא מאחר. ובגלל הפגישה שקבענו דחיתי דבר אחר, מה שכבר אז גרם לי עגמת נפש. אולם אני לקוחה של פלאפון כבר 10 שנים ואמרתי שאני אתן עוד הזדמנות וקבענו פגישה מחדש שבה אכן הצטרפתי למסלול ורכשתי מכשיר סמסונג 880. לאחר כ- 4 ימים מתקשר אליי אותו נציג מכירות שוב ואומר כי חידשו את התוכנית ואני יכולה לקבל מכשיר מוטורולה דור 3 באותו מכיר כמו הסמסונג. שוב הגיע לביתי עם בחור נוסף. במעמד רכישת המכשיר החדש שאלתי את הנציג לפחות 3 פעמים האם אטרך לשלם על חבילת גלישה או משהו אחר. הנציג חזר ואמר כי התנאים בדיוק כמו קודם. ואז התקשר לחברת פלאפון והציג את עצמו בשם נציג אחר שמחליף לי את המכשיר. דבר אשר עורר את חשדי אולם התעלמתי מהנושא. לאחר כשבוע התקשרתי למוקד פלאפון על מנת לבדוק מצב חשבון ולהפתעתי הרבה גיליתי כי אני מחוייבת על חבילת גלישה. מד יצרתי קשר עם המוקד שבו הנציגה אמרה שלא ייתכן כי הנציג לא דיבר איתי על חבילת גלישה, אולם אמרתי לה שנשאל ספציפית והכחיש וכן במעמד 2 הפגישות שהיו לי עם הנציג היה איתי עד לכל העניין. אמרתי כי אני רוצה לבטל את העיסקה ולקבל את מכשיר הסמסונג חזרה אולם נאמר לי כי אין יותר מכשירים כאלה ואצטרך להסתפק במכשיר שלטעמי הוא פחות טוב. כמו כן בזבזתי לפחות 50 דק' במוקד שרות על מנת להעביר זכרונות בין מכשיר למכשיר, וכן בזבזתי זמן בפגישות עם הנציג אשר מכר לי מכשיר במירמה. היות ויש לי מספר מנויים תחת שמו של אבי ושמי בחברה מזה כ- 10 שנים אני כנראה אבטל את כל המנויים היות ואנחנו מחוברים לחברה סלולרית נוספת. כעת אני מחכה לנציג שצריך לבוא ולקחת לי את המכשיר מה שיגזול זמן נוסף יקר שכן אני מתפנה במיוחד על מנת להיפגש איתו. מאוד מאכזב שחברה שבה אתה לקוח כבר 10 מזלזלת בך במידה כזו. כמו כן פלאפון עובדת עם משרד ממשלתי בו אני עובדת וראש המשרד מודע למקרה שלי ואמר שישקול לבטל את העיסקה עם החברה עקב המצב והמירמה של החברה.
כספי ו סוג הנזק :
כמובן שאי חיוב עבור חודש יולי על החבילה וכן החזרת המכשיר המקורי לידי. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' ברודסקי בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה