פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר +אי מתן תשובה ישירה נושא התלונה:
נוימן רמי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏30 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתום שנה רביעית בה הייתי מנוי בעל 7 מכשירים החלטתי להתנתק מחברת פלאפון .
ההתקשרות לפלאפון נעשתה באמצעות בית אריזה איתו אני עובד, כאשר איש הקשר הוא אדם בשם אשר וכל הפניות לחברה אמורות לעבור דרכו.
אציין שבמועד ההתקשרות אתם, שאלתי, מה קורה אם ארצה להתנתק בטרם עברו 3 שנים? נאמר לי שאמשיך להיות מחויב על המכשירים לפי פריסה של 3 שנים.
כאשר הודעתי על כוונתי להפסיק ולהשתמש בשרותיהם נאמר לי שעלי לשלם גם דמי אחזקת קו בסך 25 ש"ח פר מכשיר.
לאחר שהבעתי את אי שביעות רצוני וניסיתי לבוא איתם בדין ודברים באופן ישיר
סרבו לשוחח איתי בטענה שהכל צריך להעשות דרך איש הקשר.
אבל מה לעשות ואדם זה(אשר) גם הוא לא מקבל תשובות, אלא כנראה בנוסח "נבדוק" וכו.
עלי לציין שאין לי שמץ של טרוניה לאיש הקשר.
מאחר ולא יכולתי לשוחח עם מנהלת קשרי הלקוחות יצרתי קשר עם מוקד פלא פון
ובידי מצויה הקלטה של אותה שיחה ובה מבהירה המוקדנית שבמסלול בו אני נמצא
במידה ואני מתנתק עלי לשלם את עלות המכשיר בפריסה חודשית עד תום התקופה ללא תשלום על דמי אחזקת קו .להזכירכם מדובר על 25 ש"ח למכשיר לחודש.
חלפו עברו 4 חודשים בקרוב והם עדיין בודקים.אודה לכם מאד על פנייה לגלית מנהלת קשרי לקוחות בחברת פלא פון טלפון-7263650 050 אולי היא תואיל בטובה
לענות לכם.
תודה רבה
רמי נוימן
בזבוז זמן,עגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר נוימן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.


תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה