פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כאשר היה בבעלותי מכשיר מסוג SK שנרכש בתאריך 27.7.07 נאמר לאחותי, שנכנסה לסניף של פלאפון, להנחות אותי להגיע אל הסניף הקרוב על מנת להחליף את מכשיר הטלפון שלי, כיוון שזהו דגם בעייתי וחברת פלאפון מעוניינת להוציאו משימוש.
בעקבות זאת בתאריך 30.5.07, ניגשתי אל דוכן פלאפון בקניון איילון ברמת גן והסברתי לבחורה בדלפק את שנאמר לי. הבחורה אישרה זאת ונתנה לי לבחור מכשיר מתוך מבחר של שלושה דגמים. לאחר שבחרתי את הדגם בו הייתי מעוניינת, ביקשתי גם להעביר את כל הנתונים מהמכשיר החדש לישן (מספרי טלפון, תמונות ועוד). הנציגה אמרה כי אין באפשרותה לעשות זאת, כיוון שאין ברשותה את הכבל הנדרש ולכן היא תשאיר אצלי את המכשיר הישן ותעביר את המספר שלי למכשיר החדש. כאשר שאלתי אותה על תשלום על המכשיר הישן היא הבטיחה לי כי כל עוד לא אעשה שימוש במכשיר – לא אצטרך לשלם עליו. עוד היא הוסיפה כי עלי לפנות לסניף אחר של החברה על מנת להעביר את הנתונים מהמכשיר הישן אל החדש ובכל מקרה אני יכולה לעשות מה שברצוני עם המכשיר הישן, כולל למכור אותו (היא המליצה על כך בחום ואמרה כי אני יכולה לקבל תמורתו כסף רב). שאלתי אותה כמה פעמים לגבי התשלום עבור המכשיר הישן והיא טענה כי כיוון שהיא משאירה מכשיר זה ברשותי, עקב אי היכולת להעביר את הנתונים, אז איני צריכה לשלם כלום. עוד היא אמרה כי ההתחייבות שלי לחברת פלאפון והמסלול שלי עוברים עם המספר למכשיר החדש, כיוון שההצעה להחלפת המכשיר היא של חברת פלאפון וכי אכן הם מעוניינים להוציא מכשיר זה מהשוק כיוון שעלות החלקים שלו גבוהה וקשה להשיגם וכן איכות המכשיר היא נמוכה (היא אף ציינה מספר פעמים בעת העברת המספר כי איכות השמיעה במכשיר גרועה במיוחד). כמו כן, היא אמרה שהיא אף יכולה לשפר את תנאי ההחזקה שלי במכשיר וביקשה שוב את תעודת הסטודנט שברשותי (אותה גם מסרתי לנציג החברה בסניף פלאפון בעפולה, שם רכשתי את המכשיר הראשון כאשר עברתי לחברת פלאפון, אשר ביקש את התעודה כיוון שאמר כי מסלול זה עדיף על פני המסלול המוצע לי כעובדת רשות שדות התעופה). הנציגה חזרה והדגישה בפני כי כל עוד לא אעשה שימוש במכשיר, לא אצטרך לשלם עבורו וכאשר הייתה לה בעיה להעביר את המספר שלי למכשיר הישן, קראה לאחראי עליה אשר אמר כי אומנם זה לא נהוג, אך הוא יעזור לה לבצע את העברת המספר כיוון שהיא כבר הבטיחה לי לעשות זאת.

כשהגיע פרוט החיוב לחודש יוני הסתבר שחוייבתי ע"ס של 211.28 ש"ח בגין המס' החדש. בתאריך 18.7.07 בשיחת טלפון עם בחורה בשם חנית מהמוקד היא הבטיחה שהחיוב יבוטל והודיעה כי יש למהר למחרת לסניף פלאפון ולבטל את הקו אחרת אחוייב על 40-50 ש"ח דמי ניתוק הקו.
למחרת אמי הגיעה לסניף פלאפון עפולה בקניון, ובחורה בשם אדווה הודיעה לה כי החיוב במחשב אכן בוטל, אך לא ידוע שום דבר על ביטול דמי ניתוק. התקשרתי לסניף וביקשתי הסבר על מה היה החיוב אך לא קיבלתי מענה הולם. אך הנציגה הודיעה לי כי אין שום בעיה עם ביטול החיוב אך אין לה שום מידע על דמי הביטול.
עוד באותו היום התקשר אבי ושוחח עם חנן מצוות הדס. גם חנן אמר שהוא רואה את ביטול החיוב, אך הניתוק חייב בתשלום בגין קניית הפלאפון החדש במסלול סטדנטים בנוסף על הפלאפון הקיים. יתר על כן החיוב על הניתוק אינו 40-50 ש"ח אלא כ- 1,400 ש"ח. חנן הוסיף כי חנית שהבטיחה ניתוק בחינם אם נגיע למחרת היום חרגה מסמכותה למרות שעל פי ברור שלו אכן אמרה מה שאמרה.
חנן הוסיף אחרי התייעצות עם הממונים עליו, כי הם עומדים על החיוב המלא לניתוק הקו של הפלאפון מסוג SK. אחרי דין ודברים שלחו לנו מחב' פלאפון, ע"פ בקשתנו את כל הסכומים הנדרשים לניתוק ובניהם הופיע גם פלאפון SK.

לטענתנו הסוכנת בקניון איילון פשוט רימתה אותי באומרה שלא יהיו חיובים כלל לפאלפון מסוג SK ובפועל החתימה אותי, ללא ידיעתי, על פלאפון נוסף.
וזוהי רמאות לשמה.

עוגמת נפש, כספי, בזבוז זמן ועלבון לאינטיליגנציה סוג הנזק :
ניתוק הקו הנוסף וביטול כל החיובים בגין אותו קו והתנצלות. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר וזה בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה