פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שיחות שלא נעשו נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחשבונית החודשית של חודש יוני- יולי חוייב חשבוני על סך של 500 ש"ח לשירות תוכן למבוגרים . התקשרתי לחברת פלאפון לבירור והתברר שהשירות הוא שירות הכרויות , בקשתי מהנציגה להוציא פירוט שיחות ( באישורי כמובן ) היא ביררה ואמרה לי שזה מופיע שחור על גבי לבן שהשיחות בוצעו ושאין מה לעשות בנידון.
הפלאפון הוא של בעלי ( ואני לא תמימה ) אמרתי לה בואי נצא מנקודת הנחה שהשיחות בוצעו , את יכולה בבקשה לומר לי באילו שעות ותאריכים בוצעו השיחות? היא הביאה לי את הפרטים , פרטים שלא הגיונים כי הייתי איתו בנסיעה בשעות הללו ומהטלפון שלו לא בוצעה אף לא שיחה אחת . מבחינתי אין היגיון ושחר להאשמות ולחיובים הללו ואני מרגישה שאין לי שום דרך להוכיח
שבאמת לא דיברו מהטלפון לשירות זה. דבר נוסף 4 נציגים אמרו שהם יחזרו אליי עם פיתרון ואף לא אחד חזר אליי ( יש לי את שמות הנציגים) . פלאפון איתנה בדעתה לחייב אותי על הסכום הנ"ל ולא משנה מה אטען לחפותי.
אשמח אם ישנה דרך לעזור לי לזכות את חשבוני מהסכום הנ"ל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר קעטבי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה